جزئیات «بیمه کامل» ایرانیان / قبولی بیمه دولتی 2 درصد

[ad_1]

معاون بیمه ای کمیسیون بهداشت همگانی با بیان اینکه کمیته اجرایی گسترش پوشش بیمه ای در سازمان تامین اجتماعی با حضور اقشار مختلف راه اندازی شده و دستورالعملی در این کمیته تهیه شده است، گفت: این کمیته در حال انجام است. پوشش و غیره را با آن تحت پوشش و چتر بیمه خود قرار دهید.

مهرداد قریب در گفت وگو با ایسنا. وی به بیان بیمه نامه جامع خانواده های ایرانی پرداخت و توضیح داد: ارتقای پوشش بیمه ای از اولویت های سازمان امنیت ملی است.

وی افزود: با توجه به ارجحیت قوانین مربوطه بر وجود بیمه بین المللی، برنامه ای از طریق «بیمه جامع خانواده ایرانیان» تدوین شده است.

معاون بیمه ای هیأت بیمه همگانی با بیان اینکه کمیته راهبری توسعه بیمه همگانی با مشارکت اقشار مختلف راه اندازی شده و دستورالعملی را در این کمیته تهیه کرده است، اظهار داشت: این کمیته برای توسعه بیمه های همگانی در دستور کار قرار دارد. حفاظت از چتر و بیمه

غریب ادامه داد: بدیهی است از گذشته می توان از بیمه منزل دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار استفاده کرد اما به نظر می رسد اطلاعات و خدمات بیشتری در این زمینه نیاز باشد. به عنوان مثال در یک تا دو ماه اخیر با اطلاعات بیشتر و بهبود خدمات شخصی، بیمه صاحبان خانه دو برابر شده است.

وی در خصوص مزایای حمایت از افراد در طرح بیمه جامع خانواده ایران گفت: 2 درصد بیمه را دولت، مابقی را بیمه گذاران و سه قیمت 12، 14 و 18 درصد است. بر حسب انتخاب مرد برای او فراهم شد.

خواندن
اعلام نامزدهای «داستان» و «عکس» شورای کتاب کودک

معاون بیمه انجمن ایمنی همگانی ادامه داد: این 2 درصد را هم اکنون برای خودبیمه ای داریم اما برای خانم های خانه دار هم تعیین شده است. درخواست بیمه و راه اندازی بیمه نیز در غیاب انجام می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *