جریمه شهروندان بیش از دو برابر دستمزد روزانه آنهاست

[ad_1]

ایسنا/ البرز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: روزانه 700 هزار تن به طور منظم و روزانه 700 هزار تن است.

عبدالله دارایی روز سه شنبه 6 اردیبهشت در نشست خبری کار و رفاه اجتماعی گفت: فقرزدایی یکی از اولویت های وزارت تعاون است. “این پروژه توسط یک تیم سه نفره با امضای تفاهم نامه انجام می شود تا نیازهای اساسی آنها برطرف شود.

وی ادامه داد: دومین و مهمترین وظیفه ای که وزارت متبوع به ما داده است، تایید کارهای انجام شده در 1400 سال و سال قبل است و ما این کار را انجام داده ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد: هدف سوم افزایش 57 درصدی حقوق است. در سال جدید، دولت با همکاری اتحادیه کارگری و دولت، پرداخت دستمزد را نهایی کرد که بین پیر و جوان اجرایی شد. همچنین کمکی که دولت به کسب و کارهای کوچک می کند این است که نیازهای آنها بخشی از روندی است که دولت در حال برنامه ریزی است و به زودی وضعیت شرکت ها نیز لحاظ می شود.

وی با اشاره به هفته اول کار و اشتغال گفت: از 14 تا 11 اردیبهشت ماه حمایت از کار و ازدواج مطلوب است. اگرچه قرار است این عروسی هر سال برگزار شود، اما در این هفته امید ویژه تری وجود دارد.

دارایی در ارتباط با برنامه هفته کارگر تصریح کرد: تجدید بیعت با شهدای کارگر، عیادت نماینده ولی فقیه از کارگران، حضور نماینده شورا در ستاد انجام شد. روزها. کارگرانی نیز با همکاری فرمانداری راه اندازی شده اند که در شهرستان ها در مناطق مختلف به کارگران خدمات رسانی می کنند.

خواندن
آزمایش موشک بالستیک قاره پیما روسیه

وی ادامه داد: دهم اردیبهشت ماه نیز مراسم قدردانی از جایگاه کارکنان و قشر زحمتکش برگزار می شود. کارگروه نمونه از البرز نیز در ستاد ملی داریم که باید از آن تقدیر شود.

وی به معاونت مرکزی مدیرکل تعاون و اشتغالزایی و رفاه اجتماعی کمیسیون اشاره کرد و گفت: حوزه اقتصاد. یکی از اهداف ما این است که آن را ادامه دهیم.» بیایید سعی کنیم مردم را متحد کنیم.

دارایی افزود: تشکل های تعاونی تشکل های قانونی هستند که می توانند از منابع دولتی استفاده کنند. یک پلت فرم مشارکتی می تواند به افزایش اشتغال کمک کند. امسال تمرکز بر آموزش و اشتغال زایی با تمرکز بر سازمان های مشارکتی آموزشی است. بنابراین باید سازمان های مشارکتی دانش بنیان را گسترش داد که این امر از طریق تعامل با سازمان های مختلف امکان پذیر است.

وی اشتغالزایی را از دیگر محورهای مورد تاکید عنوان کرد: کار پایان تیرهای ماست. همه دستگاه ها باید در حوزه اشتغال و اشتغال زایی مشارکت داشته باشند و طراحی و حمایت همه دستگاه ها ضروری است. تمرکز فعلی روی تکالیف است. گسترش کسب و کار خانگی بر اساس مهارت ها و خدمات می تواند به ایجاد شغل کمک کند. یکی از موضوعاتی که ما دنبال می کنیم صنعت داخلی است و دولت مهلت دریافت مجوز در این حوزه را به سه روز کاهش داده است. سازمان های خدمات رسان، سازمان ها، مساجد و محلات را ملزم به رسیدگی به این موضوع می کند. ما باید بازارهای بازاریابی خود را گسترش دهیم و این بخش را از هر نظر تقویت کنیم.

خواندن
ساخت سردخانه صنعتی

به گفته مدیرعامل تعاون، پرسنل و رفاه اجتماعی البرز در معاونت اجتماعی بهزیستی بخشی از کار توسط مراکز پشتیبانی و بخشی دیگر در حوزه تحت حمایت انجام می شود.

وی تاکید کرد: همه باید روی تولید، اشتغال و آموزش تمرکز کنیم. با کمک همه دستگاه ها باید از حداکثر توانی که در استان داریم استفاده کنیم.

وی همچنین به مطالبه اصلی در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: کارجویان در معرفی کارجویان تلاش می کنند.

وی در خصوص مدیریت اختلافات بین کارفرمایان و کارمندان گفت: البرز کمترین شکایات را در دیوان عدالت اداری دارد و در وضعیت مناسبی برای رسیدگی به شکایات کارگر و کارمند قرار دارد.

وی در خصوص جذب غیرقانونی و اتباع افغانستانی نیز گفت: سامانه دریافت گزارش اتباع غیرقانونی و جذب غیرقانونی اتباع راه اندازی شده است که به طور معمول دوبرابر دستمزد روزانه و حدود 700 هزار تن را افزایش نمی دهد.

وی درباره نگرانی از کاهش دستمزد کارفرمایان با افزایش 57 درصدی دستمزد، گفت: کارفرمایان نباید نیروی کار خود را کاهش دهند، از ابتدای سال تاکنون جلسات زیادی با کارگران برگزار شده و نگران افزایش 57 درصدی دستمزدها نباشند. ;” اما نکته مهم این است که کارفرمایان در مورد ادعاهای خود نگرانی هایی دارند. بنابراین لازم است به نکات قابل توجه دیگری در رابطه با کارکنان نیز توجه کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *