تاریخ ثبت نام کتاب درسی سال آینده اعلام شد

[ad_1]

ایسنا/ کرمان رئیس اداره بهزیستی و آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام و خرید کتب درسی سال تحصیلی 1402-1401 از 29 فروردین ماه آغاز می شود.

مرتضی اثنی عشری با اعلام این خبر افزود: برای ارتقای خدمات آنلاین دولتی و سهولت دسترسی دانش آموزان به کتب درسی، نظارت بر توزیع مواد آموزشی، ثبت کتب سال تحصیلی 1401-1401 در کلیه مقاطع تحصیلی. اعم از عادی، حرفه ای و ویژه بر اساس برنامه زمانی اعلام شده به دو صورت فردی و گروهی رفتار خواهد شد.

وی گفت: مخاطبان می توانند کتاب های درسی را به یکی از دو روش فردی یا گروهی سفارش دهند. به صورت شخصی والدین دانش آموزان می توانند با تماس با سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی قسمت سفارش دوره دانش آموزان و پرداخت الکترونیکی هزینه، بسته آموزشی مورد نیاز را سفارش دهند. در فرآیند گروهی، مدیران مدارس به گروه کتاب های درسی که سیستم طبقه بندی به آنها اشاره می کند، باز می گردند و با هم به سفارش کتاب های درسی ادامه می دهند.

دوازده گفت: والدین یا مدیران مدارس مقطع کارشناسی (پزشکی پیش دبستانی)، پایه های دوم تا ششم ابتدایی (سنتی و اختصاصی)، پایه های هشتم و نهم راهنمایی و دانش آموزان تخصصی، دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم، فنی. و حرفه ای) و دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه استثنایی از 27 فروردین لغایت 21 خرداد جهت ثبت نام در کتاب درسی اقدام نمایند.

رئیس اداره بهزیستی و آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام و سفارش بسته آموزشی دانش آموزان در برنامه های پایه (سخنرانی پیش دبستانی)، مقطع ابتدایی (سنتی و هسته ای) و پایه هفتم یک کلاس دانش آموزان حرفه ای. و دانش آموزان پایه دهم متوسطه و فعالیت های ویژه از 5 تیر تا 1 شهریور 1401 برگزار می شود.

خواندن
لزوم حرکت به سمت عدالت اجتماعی / حذف ارز مورد علاقه در پایان سال جاری

مرتضی اثنی عشری خاطرنشان می کند: در برخی موارد ممکن است دانشجو به دلایلی مانند تغییر رشته، تکرار، پرش به جایگاه بالاتر یا جابجایی پست آموزشی خود بخواهد ساختار سیستم فروش و توزیع را تغییر دهد. مطالعه کنید، برای اصلاح سیستم قبلی. شما می توانید پس از ثبت نام در مدرسه تحصیلی خود از 12 جولای تا 31 شهریور 1401 اقدام کنید.

وی تاکید کرد: ثبت نام و سفارش کتب درسی سال تحصیلی 1401-1401 برای کتب درسی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و سوم تیزهوشان و همچنین کتب درسی دانش آموزان استثنایی از طریق www.irtextbook. ir یا www.irtextbook.com و طبق تقویم معمولی انجام می شود و کتاب ها طبق دستورالعمل ثبت شده در سامانه توزیع می شوند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *