به صورت رایگان به فضا سفر کنید!

[ad_1]

برای دسترسی به سفر فضایی لازم نیست که ثروتمند یا مشهور باشید.

به گزارش ایسنا نیز به نقل از اسپیس. Space Space for Humanity در حال حاضر در حال ثبت نام برای برنامه فضانورد است. در طول این برنامه باید به افراد برای پرواز آموزش داده شود و شرکت هزینه سفر هوایی را پرداخت خواهد کرد. اما برای ثبت نام عجله کنید چون آخرین مهلت است ثبت نام 15 فوریه (16 فوریه) است.

هدف اصلی این برنامه بهبود زندگی بر روی زمین با ایجاد «تاثیر بصری» است. «اثر پانوراما» که در بین فضانوردان بسیار رایج است، زمانی رخ می دهد که فرد شروع به نگاه کردن به جهان از منظر فضا کند.

بنابراین اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که توسط این شرکت انتخاب شوید، به گروهی از افراد حسود ملحق می شوید که انتظار می رود در بازگشت به دنیا کارهای بزرگی انجام دهند.

ریچل لیون، رئیس Space for Humanity می گوید: “علاقه یکی از ارزش های اصلی شرکت برای انتخاب افراد است.” از آنجایی که تأثیر اطلاعات به اندازه نفت تاریخی است، مردم را تشویق می کند تا روی موضوعاتی که برای آنها مهم است کار کنند.

لینوس به اسپیس گفت: “مهم نیست علایق شما چیست، می تواند فقرزدایی یا آموزش یا حتی محیط زیست باشد.” ما به دنبال افرادی هستیم که به موضوع مورد علاقه خود علاقه مند هستند.

«فضا برای بشریت» به دنبال افراد تأثیرگذار و تأثیرگذار است. این بدان معنا نیست که آنها باید رهبر باشند، اما به این معنی است که آنها پتانسیل تأثیرگذاری بر زندگی های بسیاری را دارند.

خواندن
کمپرسور اسکرو بیتزر هیدرولیکی کنترل می شود

این شرکت هنوز فضانورد دیگری را به فضا اعزام نکرده است و در حال حاضر در حال برنامه ریزی اولین پروژه خود با نام Humanity-1 است. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

این شرکت در وب سایت خود نوشت: در این مرحله، ما قصد داریم با Virgin Galactic، Blue Origin و Space Perspective در مدار پرواز کنیم. در حال حاضر تاریخ حرکت مشخصی برای این پروازها نداریم، اما امیدواریم تا پایان سال بتوانیم برنامه های خود را اعلام کنیم.

Virgin Galaxy و Blue Origin هر دو تور برگزار کرده‌اند، و Sky View در حال ساخت یک سیستم بالون برای آوردن مردم به جو جهانی است.

دیلن تیلور، بنیانگذار Space for Humanity، در ماه دسامبر با یک کپسول شرکت Blu-ray به فضا سفر کرد. او گفت که “تأثیر بصری” را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *