برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر ورق آلومینیوم پارسیان لیزر (4)

برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر ورق آلومینیوم – پارسیان لیزر
برش لیزر آلومینیوم, دستگاه برش لیزر آلومینیوم

نخستین تصویر همه ما از دنیای مدرن، به کاربرد تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته و روز دنیاست. برشهایی که کاربرد آنها در صنایع گوناگون ضامن عملکرد دقیق تجهیزات و سیستمهای مصرفی این ماده خواهد بود. امکان تنظیم اشعه لیزر جهت برشکاری های گوناگون از امکانات لیزر برش فولاد است؛ برشکاری ورقه های فولاد با قطرهای متفاوت نیازمند استفاده از اشعه لیزر با قدرت های متفاوت است. تنوع فلزات و خواص هر یک نیز موقعیتی است تا با استفاده بجا و متناسب از آنها، فواید بهتر و بیشتری نصیب ما شود. قبل از ثبت سفارش یا کارشناسان حرفهای ما مشاوره رایگان بگیرید و جزئیات پروژه خود را مطرح کنید. قبل از ورود لیزر به صنعت، انسان برای برش فولاد روش های سنتی و دستی را به کار می بردند که این امر علاوه بر زمانبر بودن آن در بسیاری از موارد دقت کافی در حین برش را ندارد. برش لیزری به فرآیند برش اجسام و قطعات نظیر چوب ، فلزات ( برش لیزر آهن ، برش لیزر آلومینیوم ، مس ، روی و … ) گفته می شود. صنایع برق و خطوط انتقال نیرو: از دیگر کاربردهای برش لیزر آلومینیوم که با خواص هدایت الکتریکی آن ارتباطی تنگاتنگ دارد، استفاده از آن در خطوط نیروست.

برش لیزر آلومینیوم

انواع برش مدرن با دستگاههای پیشرفته و همگام با صنایع نوین و روز دنیا از جمله برش لیزر آلومینیوم نیز در زمره این خدمات و تولیدات قرار دارند. قیمت برش لیزر آلومینیوم با توجه به اینکه در انجام آن از گاز اکسیژن یا نیتروژن استفاده شده است متفاوت است، به عنوان مثال برش لیزر با استفاده از گار نیتروژن قیمت بالاتری دارد که البته به موازات آن کیفیت، دقت و سرعت انجام کار نیز افزایش پیدا می کند. حداقل عمر طولانی این دستگاهها حدود 25000 ساعت است و قیمت بالایی دارند. کیفیت متریال اولیه، نوع طراحی، پیچیدگی های قطعه، حساسیت و ابعاد از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت برش لیزر آلومینیوم ارزان و باکیفیت و دیگر فلزات سخت می باشد، که توسط کارشناسان واحدهای صنعتی برشکاری و با توجه به نوع سفارش مشتریان محاسبه و تعیین می شود. دستگاه برش لیزر چگونه کار می کند؟ از طرفی استفاده از دستگاه لیزر برش مس، سرعت کار و کیفیت قطعات کار را برای سازندگان صنعتی بسیار راحت کرده است؛ در واقع برش لیزر مس به این شکل انجام میشود که قسمتهای اضافی ورق سوزانده شده، ذوب یا تبخیر خواهد شد. منطقه تحت حرارت در قطعه محدود است به گونه ای که گرمای لیزر سبب تغییر شکل اطراف مسیر برش نمی شود.

خواندن
کر درایر چیست؟

دستگاه برش لیزر آلومینیوم

کمتر بودن قابلیت کشسانی و استحکام مکانیکی بالای این آلیاژ نسبت به مس نیز به کاربرد بیشتر آن در ساخت ACSR جهت خطوط انتقال نیرو منجر شده است. بعد از انتخاب دستگاه و خرید آن همراهی متخصصان نوین تاک در تمامی مراحل نصب و پشتیبانی دستگاه ها با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکت در کنار شماست. اما در صورتی که ضخامت ورقها بالاتر برود و به عدد 20 میلیمتر نزدیک شود دستگاه برش لیزر با توان 2 کیلووات انتخاب مناسب و بهینه ای خواهد بود. برش ورق آهن با لیزر دقت بسیار بالایی دارد و علت آن عدم دخالت نیروی انسانی است؛ در این حالت کار کاملاً سیستماتیک و مطابق طرح پیش می رود. در مرحله بعد به وسیله نرم افزار داخلی و برنامه دستگاه طرح مورد نظر به وسیله نازل بر روی قطعه مورد نظر اعمال می شود. مزایای استفاده از برش لیزر آلومینیوم در مقایسه با دیگر روش های برش قدیمی شامل اجرای طرح های پیچیده، خلاقیت در طراحی، دقت در برش های تکراری، کیفیت بسیار بالا لبه برش، داشتن کمترین ضایعات و پرتی، اجرای خدمات به صورت متوالی، حذف چند مرحله ای روند تولید، اجرای همزمان قطعاتی با ضخامت یکسان به صورت همزمان و بسیاری موارد دیگر می شود، که بیانگر کیفیت اجرا و برتری برش لیزر آلومینیوم در مقایسه با دیگر روش های طراحی و اجرا می باشد، که علاوه بر هزینه بر بودن زمان بسیار زیادی برای انجام کار باید به آن ها اختصاص داده شود، و در نهایت خروجی کار نیز به زیبایی و ظرافت برش لیزر نخواهد بود. C on​tent w᠎as generat᠎ed ​with G᠎SA Content Gener᠎ator Demover si᠎on.

خواندن
چگونه مجتمع فولاد گیلان را Outline انجام می دهید؟ در نتیجه این تعریف زیبا سخت است.

از روشهای سنتی بهصرفهتر است؟

صافی سطح برش خورده: تنظیم دستگاه پرتوافشان و تلفیق آن با مواردی از قبیل تنظیم توان اشعه، نوع و فشار گاز مصرفی و نیز سرعت برش لیزر آلومینیوم به صاف و صیقلی شدن سطوح برش خورده کمک زیادی میکند. اگر از دستگاه های مدرن و مجهزی برای برش استفاده شود ممکن است قیمت برش لیزری آلومینیوم کمی افزایش یابد که البته این افزایش قیمت نیز بی دلیل نمی باشد. چگونه برش لیزر آلومینیوم از روشهای سنتی بهصرفهتر است؟ سرعت و کیفیت در برش لیزر در قیاس با سایر روش های برش مثال زدنی است. ساخت ماشینآلات صنعتی و المانها و سازههای دکوراتیو نیز بخش دیگری از این خدمات هستند که با اقبال بینظیری از سوی صنعتگران و هنرمندان روبرو شده است. پارسیان توانسته بخوبی و با سرعت و قیمت خوبی این خدمات را به عموم عرضه و نظر و رضایت آنها را تامین نماید. به این دلیل که تهیه و دریافت خدمات مربوط به برش لیزری از مجموعه معتبری مانند پارسیان لیزر کیفیت و نتیجه مطلوب مد نظر مشتریان را تضمین مینماید. اما مزایای مهندسی حاصل از کاربرد پرتوهای لیزر آنقدر وسیع و مهم است که زیبایی برشهای آلومینیوم خیلی زود در برابر آن رنگ میبازد.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *