برش لیزری و کاربردهای دستگاه برش لیزری در تابلوسازی (8)

برش لیزری و کاربردهای دستگاه برش لیزری در تابلوسازی
برش لیزر

در خرید دستگاه لیزر توصیه می گردد اولا سعی نمایید از خرید دستگاه های بی نام و نشان خودداری نمایید و دوم از شرکت هایی خرید نمایید که خود نمایندگی رسمی و وارد کننده کالا از شرکت های معروف جهانی می باشند. برخی از کارشناسان معتقدند دقت اولیه واقعی دستگاه زمانی کاملا مشخص می شود که فرمان حرکت به محورها به صورت تک تک (متوالی) نباشد بلکه تمام محورها با هم حرکت داشته باشند و بعد از توقف تمام محورها اندازه گیری صورت پذیرد.میانگین آن اعداد نشان دهنده دقت واقعی موقعیت یابی دستگاه است. در صورتی که فایل یا تصویر شما به صورت وکتور نباشد و یا کیفیت مناسبی نداشته باشد هم جای نگرانی نیست! سهولت در بهکارگیری، کیفیت و تمیزی (عدم وجود لبههای اضافی در قسمتهای برش خورده) محصول نهایی از مزایای استفاده از برش لیزری به جای برشهای مکانیکی و سنتی است. علاوه بر آن دستگاه های لیزر به جای کاتر پلاتر نیز عمل می کنند و دیگر نیازی به خرید کاتر پلاتر نیست . ​This has been g​en erated  with the  help of G SA Content Generat​or᠎ Demoversi᠎on​!

به عبارت دیگر هر چقدر اپراتور دستگاه از اطلاعات فنی و تجربی بالاتری برخوردار باشد کیفیت خروجی کار بهتر شده و پرت متریال کمتری خواهید داشت. برش لیزری دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به اکثر روش ها دارد که عبارت اند از حکاکی طرح ، برش نقش های ظریف و پیچیده می باشد که به سرعت و با دقت و ظرافت بالا در آن وچود دارد که می توان با استفاده از آن در هزینه ها صرفه جویی کرد . ما نسبت به قدرت اون جسم میزان انرژی دستگاه را بالا می بریم برش می خورد یا مجب تصعید آن جسم می شود و در قسمت آخر برای صاف و صیقلی شدن قطعه اصلی باقی مانده از گازی فشار بالا استفاده می کنیم . برخوردی توسط اشعه با متریال حاصل می شود و برش را ایجاد می کند با خود سوختگی و دود به همراه دارد که باعث ایجاد آلودگی محیطی می شود ، برای رفع این مشکل از مکنده استفاده می شود .

خواندن
یخچال ایستاده آیسان دست دوم

90 می باشد. در ادامه به برخی از مهمترین خصوصیات این مدل دستگاه اشاره کرده ایم. با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به فعالیت خود ادامه داده است. طرح طراحی شده به راحتی به محصول نهایی تبدیل میشود. استفاده میشود. در این روش پارامترهای لازم و ابعاد مورد نظر از طریق سیستم رایانه به دستگاه داده شده و دستگاه لیزر با سرعت و دقت و قدرت زیاد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مینماید که در این حین بخش اضافی ماده مورد نظر تبدیل به آب، بخار و سوخته میشود. از آنجایی که از ابتدای شروع عملیات برش تا پایان کار، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت عمل برش را انجام میدهد، دقت کار افزایش مییابد. بهترین روش برای برش لیزر پلکسی و طلق استفاده از برش با دو دستگاه برش لیزر CO2 و trotec است که دارای هزینه پایینتر و به صرفه تر است و قادر است هر دو فرایند حکاکی و برش را با دقت و سرعت زیاد بدون هیچگونه خطا و انحرافی انجام دهد که با استفاده از دستگاه تروتک اتریشی در مجموعه خانه طراحان سام صورت می پذیرد. دستگاه های میز ثابت دارای دو محور X و Y می باشند.

چنانچه سازنده دستگاه های برش لیزر از تیوپ های ساخت سازندگانی همچون Yongli , RECI, SPT, EFR , Splaser استفاده کند، میزان خطا در سرعت های بالا کاهش می یابد. با استفاده از عملیات برش لیزری می توان انوع متریال ها از جمله چوب ، سنگ ، شیشه ، فلز ، استیل را با سرعت و دقت بالایی برش داد . همینطور طلق هایی به اسم مولتی استایل وجود دارند که رنگ طلایی و نقره ای (طرح استیل) آن بسیار جذاب هستند و می توان با استفاده از آن ها انواع پلاک، تابلو و همینطور تندیس های متنوع را با قیمت مناسب تری ساخت! ساخت انواع تابلو برای اهداف و کاربردهای مختلف، از ملزومات زندگی امروزی به شمار می رود. یکی از کاربردهای دستگاه های حکاکی و برش لیزری، ایجاد طرح روی لباس و مدلسازی آن است. احتمالا در مورد استفاده از یک ذره بین برای تمرکز نور خورشید بر روی یک برگ، و اینکه چگونه می تواند باعث ایجاد آتش شود ، قبلا تجربه داشته اید.

خواندن
لوله برق پی وی سی چیست؛ لوله خم پی وی سی، ویکی پایپ (2)

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *