برای کارگران رویایی خرید خانه غیرممکن است

[ad_1]

ایسنا/ همدان دبیر اجرایی همدان گفت: این روزها با وجود افزایش قیمت کالاها و تحریم های سخت و قراردادهای موقت بین کارگران و کارگران، می توان به جرات گفت که خرید مسکن رویایی است که هرگز برای کارگران امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، چنگیز اصلانی با اشاره به برنامه‌های شورای کارگری برای گرامیداشت هفته کارگر، اظهار کرد: در اولین روز از هفته کارگر که از پنجم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، به شادی این هفته، وعده‌هایی از سوی کارکنان و آرزوهاست. شهدا با حضور امام جمعه در گلزار شهدا تجدید می شوند و اتحادیه ها گلایه خود را به نماینده ولی فقیه در استان می رسانند، جلسه ای با مسئولان امنیتی و تامین اجتماعی خواهیم داشت. مقامات مرتبط با اتحادیه های کارگری

وی گفت: باید در بین کارگران فرهنگ سازی شود تا نسبت به حقوق انسانی خود آگاهی داشته باشند و به تخلفات در استخدام، تورم و کاهش قدرت خرید کارگران و قراردادهای موقت با کارکنان رسیدگی شود. خشونت منجر به ظلم به کارگران نیز شد، بنابراین ما باید بعد از گذشت 43 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی برای عدالت خواهی تلاش کنیم و این مسائل شایسته انقلاب ما نیست.

همدانی همکاری با سودجویان گفت: قرارداد سفید امضا شده یکی از بزرگترین مشکلات کارگران است و بی قانونی منجر به ظلم و اجبار می شود.

اصلانی با تاکید بر اینکه در عصر حاضر با وجود افزایش قیمت کالاها و تحریم های شدید و همچنین قراردادهای موقت بین کارفرمایان به جرات می توان گفت که خرید مسکن یک رویا است. . برای کارکنان ایجاد شده است.

خواندن
در 15 دقیقه، حقیقت نانو نما چیست را به شما خواهم گفت

وی با اشاره به اینکه کار تمام وقت 44 ساعت در هفته است و نباید مشاغل دوره ای و پاره وقت را در لیست مشاغل دائمی در نظر بگیریم، بهترین آمار را برای دریافت جزئیات و تعداد افراد شاغل در داده های سامانه در نظر بگیریم. سیستم. سازمان تامین اجتماعی به این دلیل است که آمار را بهبود بخشیده و دقت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه صنعت کیوان در حال حاضر خصوصی و در اختیار سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران باید به دنبال رفع مشکلات و رسیدگی به کارگران آن باشند، گفت: مسئولان استانی باید بیایند و برای رفع آن تلاش کنند، این مشکلات و صنعت ما باید احیا شود. برای مدت طولانی و یک سرمایه گذار صنعت زحل باید از بیکاری کارکنان خود نیز مراقبت کند.

وی افزود: در این موارد سهل انگاری صورت گرفته است کما اینکه در همسویی پرسنل با نیروهای غار علیصدر دستکاری و آسیب به نیروهای این گروه وارد شده است.

اصلانی با بیان اینکه 138 هزار پلیس ضد شورش در استان داریم، افزود: 54 هزار کارگر بازنشسته در استان داریم که 70 درصد حداقل دستمزد است و تاکنون هیچ گونه حقوق اضافه ای برای این افراد دریافت نشده است. حساب، که مایه تاسف است.”

دبیر اجرایی سندیکای کارگران استان همدان با اشاره به اینکه امسال هنوز برای مجوز استخدام اقدام نکرده اند، اشاره کرده است، اما ممکن است در آینده اقدام کنند اما دریافت نکرده ایم.

اصلانی در پایان خاطرنشان کرد: من جوانانی را دیده ام که ساعت های طولانی در موسسات مختلف از جمله رستوران ها بدون بیمه کار می کنند، کارگران سال هاست که از این بیماری رنج می برند، سودجویی هستند، بنابراین دولت انقلاب باید این لایحه را تقدیم مجلس کند. در اسرع وقت، “او گفت. قراردادهای موقت چالشی برای کارگران است و جای تاسف است که کارگرانی با 25 سال سابقه در وزارتخانه های دولتی وجود دارند که هنوز قرارداد موقت دارند و بالاخره هر سال چند ماه باید قرارداد خود را تمدید کنند.

خواندن
برش آهن، مس، فولاد، استیل

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *