باشکوه و افسانه ای بودن به مناسبت روز جهانی بیت المقدس، منشأ حمایت قوی از حمایت فلسطینیان است.

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان شرقی نیروهای عاشورایی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس از مردم آذربایجان شرقی برای شرکت در راهپیمایی روز بزرگ قدس دعوت کردند.

شرح عاشورا چنین است:

به نام خدا

با گذشت چهل سال از تدبیر و تدبیر امام خمینی(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی بیت المقدس»، «حمایت از فلسطین» و «هدف آزادی بیت المقدس» نامگذاری شده است. اوج و بلوغ آن..

راهبرد این روز بزرگ پروردگار در واقع اتحاد نیروها برای حمایت از آرمان فلسطین و ریشه کن کردن سرطانی است که رژیم صهیونیستی را به عنوان اولویت اول جهان اسلام گرفتار کرده است.

امروز علیرغم سیاست ایجاد توازن بین برخی از کشورهای محافظه کار مسلمان و رژیم صهیونیستی کودک کش، ملت های منطقه و جهان آزاد در برابر استکبار رژیم صهیونیستی با فریاد و فریاد رضای الهی بر تلاش خود افزوده اند. آزادی اورشلیم

موضوع فلسطین باید سرلوحه راهبرد جهان اسلام باقی بماند و بدون شک مشارکت در روند روز قدس بزرگ منبع اصلی حمایت از فلسطین خواهد بود. .

به عنوان شهروندان لشکر عاشورا ضمن ارج نهادن به نقش والای شهدای انتفاضه فلسطین و ایفای نقش شهیدان حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان مبارزه اسلامی، احزاب مختلف را به جمع ظالمان مردم فلسطین دعوت می کنیم. استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، معتقدیم با اتحاد جهان اسلام و گسترش مقاومت، بیت المقدس به دست ساکنان اصلی خود یعنی جامعه مسلمانان فلسطین آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
حذف شاگردان آنچلوتی از کوپا دل‌ری/بیلبائو به رئال مادرید هم رحم نکرد

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *