بازار کفش مشهد در نوروز 1401 جان تازه ای می گیرد

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی رئیس اتحادیه کفش مشهد گفت: حضور زائران در سال جدید و عدم تعطیلی این مجموعه باعث شد تا تجارت در مشهد به ویژه بازار کفش در سال 1401 احیا شود.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت بازار کفش مشهد در نوروز 1401 اظهار کرد: در ایام نوروز و اوایل امسال به دلیل تردد زیاد زائران استان به ویژه مشهد به لطف امام زمان(عج) است. بازارچه کفش تخصصی رضا (ع) در جوار حرم رضوی توسعه یافته است. آلروز امسال نیز تقریباً 50 درصد از دست دادن عضویت اتحادیه را جبران کرد.

وی افزود: اما در این بین در نتیجه افزایش قیمت کالاها، قیمت محصولات کفش افزایش یافته و این امر باعث شده طی یک سال گذشته بازار کفش روند منفی داشته باشد.

وی گفت: حضور زائران در سال جدید و تعطیل نشدن مراکز خرید مشهد به ویژه بازار کفش پیشرفت چشمگیری داشته است.

محمدی گفت: از ابتدای سال جاری سامانه نظارت و نظارت بر فروش باشگاه ها تشدید شده است. واحد فروش کفش نیز به دلیل رقابت، کفش هایی را با قیمت مناسب به مردم عرضه می کند. پس بحث هزینه های زندگی در صنف ما دیده نمی شود.

وی گفت: در مجموع امسال سوء استفاده زیادی در بازار کفش صورت نگرفته و فقط چند مورد رفع شده است. اتحادیه کفش مشهد از ابتدای سال جاری بررسی و پایش شبانه روزی نوروز را انجام داده و 6 نفر از اعضای این انجمن به صورت میدانی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
دومین تجربه جهانی وزنه‌برداری زنان ایران با یک تیم متفاوت

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *