بازار عید با گرانی های دو سال پیش مواجه نشده است

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به شرایط بازار در آستانه شب عید گفت: بازار از نظر حجمی با مشکلی مواجه نیست و اکنون صدای مضاعف نداریم. سالها پیش در شب ضیافت و نشاط آور هستند.»

رسول جهانگیری امروز (چهارشنبه 18 اسفندماه) در شصت و پنجمین جلسه انجمن صنفی کارگران استانی تنظیم بازارهای استان، در خصوص قیمت کالاهای دسته اول و دوم گفت: یک به اضافه هفت نوع در بازار تولید می شود. تابلوی کنترل اما در مورد کالای گروه دوم که قطعاً مطابق با الزامات محصولات گروه اول نیست، قیمت مشخص توسط راهنما و با همکاری نماینده اتحادیه صنف و نماینده حمایت از مصرف کننده تعیین می شود. ، قیمت است. تعیین شده توسط یک راهنما؛ یعنی در واقع بازاری را بر اساس تولید و تقاضا راه اندازی می کنند، زیرا اگر کل سیستم محصول مبتنی بر اجبار باشد، زنجیره تامین به هم می ریزد.

وی با تاکید بر لزوم قرار دادن فهرست بهای مصوب در جایی و جلوی چشم مشتری، گفت: با توجه به درج فهرست بها در هیات نظارت، مقرر شد و توافق شد که تمامی طرفین ملزم به عضویت در آنها باشند. فهرست بهای مصوب پایان سال، به همین ترتیب، فهرست بهای مصوب در پایان هر سال تعیین کننده قیمت کالا برای سال آینده است.

به گزارش ایسنا، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان البته شرایط بازار را جالب می داند و می افزاید: بازار از نظر کمیت با مشکلی مواجه نیست و اکنون رکود دو ساله داریم. دیشب عید؛ به عنوان مثال، پسته الان نسبت به دو سال پیش گران شده است.

خواندن
80 پروژه آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست

جهانگیری وجود بازارهای عجیب و غریب برای اشیا را سیاستی مناسب برای احیای بازار می داند و تعیین می کند: حفظ بازارهای حاشیه ای در قالب انجمنی و البته با کنترل کامل قیمت ها می تواند بازار را از رکود و همچنین 10 تا 15 روزه خارج کند. برای بازرگانان یک ماه مبارک رمضان با همکاری بسیج، مدیریت محل و نیروی انتظامی.

وی در خصوص قیمت زولبیا، بامیه و آش که پرمصرف ترین اقلام در ماه مبارک رمضان است، گفت: در اصفهان زولبیا، بامیه و آش بالاترین قیمت را نسبت به سایر شهرها، شهرستانی و ضروری دارند. اطلاعات بود. با نماینده حمایت از حقوق مصرف کننده امضا شده است، «البته گاهی اوقات خارج از حدود اختیارات تداخلی صورت می گیرد و در صورت آسیب رساندن به مصرف کننده منجر به حفظ حقوق مصرف کننده می شود، اینها مواردی است که در هیئت مدیره نیز مطرح می شود. از ناظران

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان همچنین با تاکید بر افزایش قیمت گوسفند بیان کرد: گوسفندان بر اساس نژاد و طرح کسری دارند. تقسیم اصطلاحی است که دارکوب ها به کار می برند و به لاشه های کامل تقسیم می شود، تفاوت 2% در 2.2 و 2.3 این است که وقتی گوسفندی کشته می شود گاهی نیمی از جواب را می دهد گوسفندان زیاد نیستند و در گوسفندان دیگر هر کدام. وزن بدن یک تا سه کیلوگرم است که به قیمت نهایی می افزاید.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *