این کمیسیون به انتقاد از تیم ملی فوتبال و کمبود آب آشامیدنی واکنش نشان داد.

[ad_1]

دبیرکل فدراسیون تنیس روی میز گفت: فدراسیون بازیکنانی را بفرستد که برنده بازی ها باشند.

پیمان حسنی در گفت وگو با ایسنا، درباره گلایه بازیکنان از انتخاب بازیکنان کشور و غیبت نوشاد عالمیان و نحوه انتخاب بازیکنانی که در جدول مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی با آسیا حضور دارند، اظهار کرد: تیم گرفت ، این را به شما واگذار می کنیم که چه کسی حضوری بازی کند. نکته این است که کمیته ملی المپیک کیفیت را در نظر گرفته و بهترین نفرات اعزام خواهند شد. تعداد بازیکنان تنیس روی میز دو نفر است و با بحث های ما به سه نفر افزایش یافته است تا به تیم بپیوندند. آنچه من می گویم این است که با استدلال های خوبی که وجود دارد، اگر نیما و نوشاد عالمیان اعزام نشوند، قطعاً نمی گذارند تیم ملی فوتبال رومیزی اعزام شود. در هر مورد، با وجود موانعی که به سختی می‌توانیم تصور کنیم، آن را تصرف کرده‌اند.» نوشاد علم در رتبه 70 جهان قرار دارد و با توجه به موفقیت هایی که در سال های اخیر کسب کرده، کادر فنی و هیئت مدیره تصمیم گرفته اند در انتخابات شرکت نکنند.

وی ادامه داد: به نظر من نه به عنوان دبیر هیئت، بلکه به عنوان یک کارشناس باید بهترین بازیکن نظام انتخابی کشور حذف شود تا در هر صورت او بازیکنی باشد که چندین بار به دنیا آمده است. بار. چیزهایی که می تواند برای تیم ملی به آنها افتخار کند.» او حداقل در 12 سال گذشته هر زمان که انتخاب شده، عضو تیم ملی بوده است.

خواندن
سلام دنیا!

وی با اشاره به اینکه همه بازیکنان می خواهند سر یک میز باشند، تاکید کرد: در مسابقات مختلف همه تیم ها همین کار را می کنند و محتمل ترین برنده ها را هل می دهند. سوال اینجاست که اگر نیما و نوشاد در انتخابات پیروز نشوند یا شرکت نکنند، بقیه بازیکنان در بازی های آسیایی شانس قهرمانی خواهند داشت؟ همه بازیکنان می خواهند در بازی ها و جام جهانی شرکت کنند و این برای آنها افتخار است اما هیئت باید کسانی را که شانس قهرمانی دارند بفرستد. همه می خواهند بهترین افراد را بفرستند و تیم بهترین نتایج را می گیرد.

حسنی شکایات بازیکنان را از عدم شرکت در مسابقات بین المللی اول سال 1400 بیان می کند. کمیسیون تقریباً 70 درصد هزینه پست را پرداخت کرده است. واحد پول فدرال مثل قبل بود، اما دلار در سال 1998 چقدر بود، حالا دلار چقدر است. در بسیاری از کشورهای جهان حتی پیشرفته ترین بازیکن هم نمی تواند از هیئت مدیره برای اعزام او به مسابقات پول بخواهد و هر جایزه ای که می گیرد متعلق به اوست. تمامی مسابقات بین المللی یک جایزه دلاری دارند و بازیکنان تاکنون یک دلار هم به کمیسیون نداده اند. ما تجهیزات معمولی را طراحی و مستقر می کنیم و نه تنها تیم ارشد باید مستقر شود و باید تیم های اصلی در نظر گرفته شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اکثر بازیکنان برتر اروپا ورزشکار هستند و کمکی به کاهش هزینه اعزام آنها به مسابقات نکرده است؟ وی گفت: هزینه ها کاهش می یابد اما تفاوت چندانی ندارد. بازیکنان باید درگیر شوند. با این حال فدراسیون هزینه های متفاوتی دارد. این کمیسیون در چند سال گذشته بیش از بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک متحمل شده است، اما هزینه آن بسیار زیاد بوده است.

خواندن
لاوروف: هنوز راه زیادی تا احیای برجام باقی مانده است

حسنی در خصوص صحبت های آروین رویینتن که در لیگ آلمان بازی می کند و به دلیل بازی نتوانست در انتخابی تیم ملی شرکت کند، گفت: مراحل انتخابی تیم ملی با کادر فنی بود. از طرفی چه برسد به تاریخ که چقدر مردم مشکل دارند. ما نتوانستیم تاریخ 32 بازیکن دعوت شده را مطابقت دهیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *