ایران، آمریکا و استرالیا در جام جهانی فوتبال

[ad_1]

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت کشور در خصوص همگروهی ایران با آمریکا و استرالیا در جام جهانی گفت: تلاش می کنیم با صعود به فینال به مرحله حذفی برسیم.

امین الله مانی در گفت وگو با ایسنا، پس از همگروهی ایران با آمریکا و استرالیا در جام جهانی فوتبال اسپانیا، گفت: جام جهانی فوتبال 7 باشگاه در بارسلونا برگزار می شود. اسپانیا در ماه مه، با اخراج روسیه، توسط بریتانیا 15 اخراج شد. هلند، کانادا، ونزوئلا، برزیل، ایرلند، تایلند، آلمان، ایران، ایالات متحده، استرالیا، اوکراین، آرژانتین، اسپانیا و ایرلند شمالی با ایرلند شمالی باشید تیم ایران با آمریکا و استرالیا همگروه است.

وی گفت: خوشبختانه در گروه سختی قرار نداریم و تلاش می کنیم از گروه خود به فینال صعود کنیم.

“هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و برای رسیدن به آن، باید یک سال متوالی شما را سخت و سخت تمرین کنیم.” ما پشت سر گذاشتیم تا بهترین و آماده ترین تیم را به اسپانیا بفرستیم.

المانی یکی از مشکلات راه‌یابی به جام جهانی اسپانیا را بحث تقسیم‌بندی بین‌المللی دانست و افزود: در حال حاضر به دلیل وضعیت بین‌المللی اکثر بازیکنان وجود ندارد، بنابراین باید از هم جدا شوند. در طول مسابقات این موضوع مشکلات زیادی را برای باشگاه ایجاد خواهد کرد.” ما آن را با آرنج ایجاد خواهیم کرد. با توجه به تغییر قوانین بخش، سعی می کنیم از تقسیم بندی بازیکنان خود در طول بازی ها به درستی محافظت کنیم تا روحیه تیم زیاد تغییر نکند.

وی در پایان درباره زمان مشخص شدن مرحله گروهی نهایی تیم اعزامی به اسپانیا گفت: در دومین اردوی آماده سازی ما از 22 تا 27 فروردین ماه در کمپ تیم ملی ورزشگاه آزادی، بازی 14 را برگزار می کنیم. مقدماتی جام جهانی در اسپانیا مشخص خواهد شد.

خواندن
خدمات برش لیزر (بهترین کیفیت و قیمت) رادوکس

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *