ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای نشان دادن کارآمدی نظام به جهانیان

[ad_1]

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی است که باید از آن استفاده کرد تا کارآمدی نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز شنبه در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه فجر افزود: دشمنان همواره در تلاشند تا ناکارآمدی حکومت دینی را اثبات کنند اما باید بدانند که این تلاش بی‌فایده بوده زیرا انقلاب اسلامی همواره در همه‌ی عرصه‌ها کارآمدی خود را اثبات کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بزرگترین حربه دشمن ناامیدی مردم بویژه نسل جدید است بنابراین باید دستاوردهای انقلاب را به جوانان یادآوری و منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی متاثر از مکتب امام حسین(ع) است.

وی افزود: برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مانند یک روح دوباره‌ای است که به این انقلاب دمیده می‌شود و به آن حیات دوباره می‌بخشد.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در تمامی دنیا به عنوان یک الگوی موفق دیده می‌شود به همین دلیل دشمنان دوست دارند این انقلاب را کوچک بشمارد.

وی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی تصریح کرد: دشمنان ما بیکارند و ما دائم در تلاش برای آبادانی هستیم اما نباید از فضای مجازی غافل شویم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس آموزه‌های دینی باید همواره از تهمت پرهیز کرده و به همین دلیل شاید در فضای مجازی مظلوم واقع شده‌ایم که باید این مظلومیت برطرف شود.

وی با بیان این‌که در زمینه فضای مجازی باید خوب عمل کنیم افزود: در بین کمیته‌های دهه فجر، کمیته فضای مجازی مهمترین آن است چرا که به وسیله آن می‌توان آرمان‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

خواندن
چه چیزی کاربرد آجر نما + آشنایی با پنج نوع آجر محبوب را کاملاً متفاوت می سازد

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: باید در تمام نقاط سیستان و بلوچستان حتی در مناطق عشایری بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را نشان دهیم.

وی ادامه داد: تکیه بر خونب‌های شهدا و جان‌فشانی‌های شهدا اهمیت دارد زیرا صاحبان اصلی انقلاب همین خانواده‌های شهدا هستند و باید از این ظرفیت اثرگذار استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به وحدت مثال‌زدنی در استان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای همه اسلام است و شیعه و سنی تفاوتی ندارد.

وی ادامه داد: هر جا اختلافات ما بزرگ می‌شود حتما جا پای دشمنان به چشم می‌خورد لذا باید آگاه باشیم و دشمنان را ناکام گذاریم.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: اگر محتوای قوی در قالب درست استفاده شود حتما در زمینه تبلیغات موفق خواهیم بود و باید حداکثر تلاشمان را بکار گیریم تا این مهم را عملی کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبر مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *