اُمیکرون، دانشگاه خارجی را به آموزش مجازی برگرداند

[ad_1]

شیوع سویه اُمیکرون کرونا سبب شد که یک دانشگاه معروف در نیوزلند هم روش آموزش خود را مجددا به حالت آموزش مجازی برگرداند.

به گزارش ایسنا به نقل از یودبلیونیوز،‌ دانشگاه “آوکلند”( Auckland) در نیوزلند به دلیل شیوع سویه اُمیکرون شیوه تدریس خود را به آموزش مجازی بازگرداند و اعلام کرد این شیوه تا اواسط نمیسال تحصیلی ادامه خواهد یافت. 

کمیته اجرایی این دانشگاه این تصمیم را روز پنجشنبه 3 فوریه اعلام کرد. این تصمیم مدت کوتاهی پس از آن اتخاذ شد که دانشگاه اوکلند تصمیم گرفت امتحانات دانشجویان برای سال 2022 میلادی را به صورت آنلاین و با توجه به پروتکل‌های بهداشتی شیوع کووید-19 برگزار کند. 

در بیانیه دانشگاه آوکلند آمده که اینکه به دانشجویان و اعضای دانشگاه نسبت به نحوه فعالیت دانشگاه اطمینان بدهیم، بسیار ارجح‌تر از اختلالی است که در اثر تغییر در محیط آموزشی دانشگاه در کوتاه مدت حاصل می‌شود. 

در ادامه این بیانیه آمده است: البته می‌توان در عین رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری برخی کلاس‌ها همچون دروس عملی و کارگاه‌ها استثنا قائل شد و این تغییر از تاریخ 28 فوریه اعمال خواهد شد. 

پیش از این، ‌ دانشگاه “آوکلند ” که از برترین‌های نیوزلند است،‌ در دستورالعمل خود، تزریق واکسن برای فرآیند آموزش در محیط دانشگاه را الزامی اعلام کرد. البته همچنان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این دانشگاه الزامی است.

مقامات دانشگاه آوکلند پس از صدور این اطلاعیه اعلام کردند: ما میدانیم که اجبار واکسیناسیون ممکن است به آزادی انتخاب آنها لطمه بزند اما این نکته مهم است که این سیاست هیچ فردی را مجبور به واکسیناسیون نمی‌کند.

خواندن
چاپ فلکسو یگانه

این تصمیم یک نظر کاملا شخصی است و دانشگاه به حق انتخاب افراد احترام می‌گذارد. ولی اعضای دانشگاه باید بدانند که در صورت اجبار عدم واکسیناسیون،این کار عواقبی خواهد داشت و توانایی آنها برای شرکت در فعالیت‌های دانشگاه محدود می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبر مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *