اولین تست تیم جدید صابر در مادرید/ وجود شمشیر بر سر

[ad_1]

شمشیربازی صابر ایران با پنج بازیکن در جام جهانی مادرید حاضر می شود اما یکی از صبریست ها با هزینه شخصی به این مسابقات می رود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سابر ایران پس از المپیک توکیو به جام جهانی گرجستان و مجارستان راه یافت. پس از آن سرمربی تیم ملی اعلام کرد که تغییراتی در ترکیب ایجاد خواهد شد و از این پس به جای دو بازیکنی که در یک جام جهانی حضور داشتند از دو بازیکن استفاده می شود. محمد فتوحی و فرزاد باهر از لیست نهایی حذف شدند و نیما زاهدی 24 ساله و امیرحسین شاکر 21 ساله جای آنها را گرفتند.

البته فتوحی و باهر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و می توانند در مسابقات بین المللی شرکت کنند اما با قیمتی متفاوت از هیئت. جام جهانی مادرید اولین رقابت سابر با ترکیب جدید است که از 6 می آغاز می شود. علاوه بر علی پاکدامن، محمد رهبری، زاده و شاکر، محمد فتوحی نیز در این مسابقات حضور دارد که خودش هزینه آن را پرداخت کرده است.

تغییر در تیم صابر چیزی است که افراد زیادی منتظر آن هستند. البته با توجه به فاکتورهای مهم پیش رو، این تصمیم ریسک زیادی را به همراه دارد، اما در هر صورت زمان آن فرا رسیده که به هواداران فرصت رقابت در رقابتی سخت را بدهیم. اگر صابر معتقد است که در بحث آلترناتیو موفق بوده است، باید حزب قوی خود را اعلام کند.

جام جهانی مادرید می تواند نقطه عطفی برای هر مبارزی باشد. نیما زاهدی و امیرحسین شاکر که جزو نفرات برتر هستند باید نشان دهند که قابل شمارش هستند. البته در جام جهانی اول انتظار نتیجه غافلگیرکننده ای از آنها نمی رود، اما انتظار می رود در حد مقتضی بازی را ترک کنند.

خواندن
اطلاعیه راهنمایی و رانندگی در استان قزوین

علی پاکدامن و محمد رهبری بیشتر از گرجستان در جام جهانی مجارستان بازی کرده اند اما هر دو هنوز به فینال راه پیدا نکرده اند و انتظار می رود شایستگی خود را ثابت کنند جام جهانی در مادرید برگزار می شود. دو بازیکن دیگر باید برای کسب جوایز بزرگ گام بردارند.

محمد فتوحی که حالا به جام جهانی مادرید راه یافته است، شانس خوبی برای گلزنی دارد و به تیم ملی نزدیک است.

تیم سابر ایران مسائل مهمی را پیش رو دارد و پس از جام جهانی اسپانیا و ایتالیا باید خود را برای بازی های آسیایی، کشورهای اسلامی، جام جهانی و جام ملت های آسیا آماده کند.

با توجه به اینکه سابر موفق ترین سلاح دفاعی ایران است، انتظار می رود این تیم برای کسب بهترین مدال ها در مهمترین رقابت ها از جمله بازی های آسیایی و آسیایی به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *