امیدوارم از چمنزار لذت ببرید!

[ad_1]

فصل بیست و یکم شاهد کمبود زمین های برخی از استادیوم ها بوده است.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام ممنوعیت موقت استفاده از چمن در لیگ برتر توسط تیم ملی فوتبال، بحران آتش سوزی در جنگل به وجود آمده است. مسیح در رفسنجان ورزشگاه خود را عوض کرد اما وضعیت بد ورزشگاه شهید زینلی باعث گلایه باشگاه های بازدیدکننده شد. البته به زودی رفسنجانی ها در شرایطی که ورزشگاه اصلی خود را آماده می کنند، بازی های خود را در فضایی خوب انجام خواهند داد.

اوج بحران در قائمشهر رقم خورد. این باشگاه مجبور شد ورزشگاه خود را به ساری منتقل کند به این امید که هر چه زودتر جایگزینی ورزشگاه شهید وطنی تکمیل و ساماندهی شود، اما نه تنها این اتفاق افتاد، بلکه باشگاه را نیز در خانه رها کرد.

آنها به ورزشگاه شهدای ساری بازگشتند اما جو خوبی در ورزشگاه وجود نداشت. همچنین چمن نامناسب این زمین باعث شده تا شاگردان الهام دیگر بازی های این زمین را از دست ندهند و این خانه همچنان پر شود. آنها یک بار در ورزشگاه نقش جهان بازی کردند و دیدارهای بعدی خود را به عنوان میزبان در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام دادند. اتفاقی که باعث شد قائمشهری ها نتوانند امتیاز درستی بگیرند. در واقع در تمام جلسات آنها مهمان بودند.

مسئولان استانی مازندران پس از ماه ها موفق به تکمیل چمن زنی ورزشگاه شهید وطنی نشدند و به دلیل کمبود بودجه این پروژه به حالت تعلیق درآمد. این بحران رئیس جمهور را بر آن داشت تا به این موضوع رسیدگی کند و اعلام کرد که این پروژه تا چهار ماه دیگر تکمیل می شود. باید دید با آمدن رئیس جمهور این مشکل حل می شود یا خیر.

خواندن
شرکت فرش یلدای کویر کاشان

مسئولان در شیراز نیز به ناکامی ادامه داده اند. چمن ضعیف ورزشگاه پارس شیراز بازیکنان فجریه را مجبور به بازی در ورزشگاه حافظیه کرد اما این زمین چمن زیادی هم دارد. کیفیت پایین ورزشگاه باعث شد همه تیم هایی که در ورزشگاه بازی می کردند از وضعیت بد ورزشگاه گلایه کنند. منطقه ای با این وسعت و تجهیزات، اگرچه تنها یک واحد لیگ برتری دارد، اما ظرفیت تعمیر چمن را ندارد.

بی کیفیتی چمن های موجود در برخی از ورزشگاه های لیگ برتری باعث کاهش کیفیت لیگ برتر شده است و کارشناسان می گویند. این امر تأثیر مخربی بر فوتبال و تیم ملی فوتبال کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *