اقتصاد مبتنی بر آموزش باید محور توسعه صنعتی باشد

[ad_1]

ایسنا/ فر مدیر توسعه منابع صندوق توسعه و توسعه صنایع وزارت صمت گفت: اقتصاد مبتنی بر آموزش و پرورش باید محور اصلی توسعه صنعتی باشد که به ویژه مقام معظم رهبری بر افزایش 5 درصدی آموزش تاکید دارند و شرکت ها مستقر هستند. تولید ناخالص داخلی.”

هادی ادیب شامگاه پنجشنبه 19 اسفندماه در مراسم افتتاح یک خودروی برقی ایرانی در صنعت مخابرات ایران و افتتاح مرکز تحقیق و توسعه خودروهای الکترونیکی اظهار داشت: استان فارس در این صنعت به ویژه سابقه خوبی دارد. در کشور. صنعت برق

ادیب با اشاره به روابط عمومی صمت فارس، گفت: شیراز در صنعت برق کشور جایگاه قدرتمندی دارد و امیدواریم بتواند از بزرگان و سرمایه گذاران در جذب سرمایه حمایت کند و تضمین های لازم را برای اجرای صنعت برق ارائه کند. پروژه ها. ” مخصوصاً تحصیل کرده ها».

ادیب با تاکید بر دستور مقام معظم رهبری مبنی بر سیاست اقتصادی حمایت از فعالیت های آموزشی گفت: توسعه صنعتی در بخش های مختلف اقتصاد بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید به آن اهتمام داشته باشیم به ویژه در حوزه علم و فناوری.

وی با اشاره به اهمیت همکاری با دست اندرکاران اقتصادی برای توسعه کشور، گفت: اقتصاد مبتنی بر آموزش و پرورش باید محور اصلی توسعه حرفه ای باشد.رئیس جمهور کشورمان به ویژه بر رشد 5 درصدی اقتصاد تاکید کرد. شرکت های مبتنی بر آموزش در تولید ناخالص داخلی.

حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت استفاده از علم، آموزش و فناوری در صنایع مختلف، گفت: صنعت و دانشگاه با یکدیگر مرتبط هستند و شرکت ها و موسسات تحقیقاتی متخصص در آموزش و صنعت دارای تخصص هستند. . و متخصصان شاغل در این زمینه می توانند انگیزه ای برای توسعه صنعتی و ابزارهای اقتصادی برای توسعه ملی باشند.

خواندن
ربیعی: فشردگی بازی‌های لیگ به ما ضربه زده است

وی با بیان اینکه خط تولید خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: از صنعت خودروسازی و توسعه صنعت خودروسازی برای ارتقای کیفیت محصولات خود استقبال و حمایت خواهیم کرد.

رئیس صمت فارس با تاکید بر اینکه شیراز می تواند نقطه عطفی در صنعت خودروسازی ملی و منطقه باشد، گفت: دانشمندان و هنرمندان و دانشگاه ها و شرکت های آموزشی زیادی در استان فارس و شهر شیراز وجود دارند که می توانند کمک کنند. ما خودروهایی از جمله خودرو، برقی یا برقی را با توسعه و ارتقای مورد نیاز برای ارائه محصولات با کیفیت بالا و تمیز تولید می کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *