استفاده از آثار کرمانشاهی در مجسمه های نوروزی

[ad_1]

ایسنا/ کرمانشاه شهردار و مدیر عامل برنامه فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه بر استفاده از آثار اصیل استانی کرمانشاه در نمادهای شهری در ایام نوروز تاکید کرد.

جبار گوهری این سخنان را در دیدار با شهردار کرمانشاه بیان کرد.

مدیرکل فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری یکی از بازیگران کلیدی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی از نظر فعالیت های دولت محلی در رأس فعالیت های گردشگری است، گفت: تابلوهای نوروزی از نظر فعالیت های واقعی و فیزیکی استان، برپایی سفره های هفت چین، زیباسازی و مناسب سازی محیط شهری، نظافت و تعمیر سرویس های بهداشتی و عبادتگاه های شهر از جمله فعالیت های دولت محلی در این روزگار است.

وی افزود: علاوه بر این، برپایی ایستگاه های شهری نوروزی، برپایی جنگ های شادی در سطح شهر، با استفاده از صدا و سیما برای بیان این موضوعات، تبیین سریال های نوروزی و تامین ترافیک عمومی با علامت گذاری ستاد سفر برای گردشگری رایگان. «کرمانشاه برنده گردشگری در شهرستان در ایام نوروز باید مورد توجه قرار گیرد.

گوهری ادامه داد: ساماندهی تردد در طاقبستان و مناطق گردشگری شهرستان، تخصیص نقاط پرچم، همکاری با جمعی از رانندگان تاکسی و ترافیک شهری و بررسی روشنایی معابر و پارک های عمومی از دیگر فعالیت های دولت محلی است. در ستاد اجرایی نوروز. است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم ارتباط کاری خوبی با حوزه شهرداری های محلی نوروز داشته باشیم.

وی افزود: امسال جاذبه های گردشگری در شهرهای سرخ رنگ باز و بسته نیست، همچنین سیستم حمل و نقل عمومی در سراسر کشور فعال است که نشان می دهد در این ایام با سفر مواجه هستیم.

خواندن
پیام تشکر نماینده استاد در استان و استاندار جامعه لرستان

گوهری گفت: انتظار داریم از توان باستان شناسی استان در طراحی اماکن شهری و مبلمانی که در ایام نوروز برگزار می شود استفاده شود.

وی با بیان اینکه با مصوبه ستاد سفر امسال اسکان نداریم، افزود: اما باید با شرایط خاصی که در برخی پارک ها و مناطقی که از سوی دولت تعیین شده است، در صورت باقی ماندن ظرفیت جاذبه های گردشگری آماده باشیم. کامل، خیمه به عنوان اردوگاه ساخته می شود.

مدیرکل فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود به برپایی نمایشگاه موقت آثار هنری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: اگر تا زمانی که دولت محلی زمینی برای ساخت بازارچه های دائمی فراهم کند، می توانیم تجهیزات لازم را در اختیار مردم قرار دهیم. مناطق.” واگذاری به خود مناطق.

وی افزود: این رویداد می تواند برای شهرستان و دولت محلی اتفاق ویژه ای باشد که باعث ایجاد اشتغال و بهره مندی از فرهنگ و حفظ و توسعه صنایع دستی شهرستان شود.

گوهری تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که با شهرداری کرمانشاه برای تامین بازارهای دائمی و موقت به تفاهم نامه ای منعقد شود، چرا که این امر موجب تامین توان مالی دولت محلی و بخش اشتغال و توسعه صنایع دستی در شهر کرمانشاه می شود. . ثروتمندترین.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه شهرداری در برنامه ها و برنامه های مختلف به استقبال نوروز خواهد رفت، افزود: البته از منابع فرهنگی استان برای گردشگران استفاده می شود، چشمان خود را برای شناخت بیشتر ثروتمندان و ثروتمندان باز کنید. بیچاره. فرهنگ این کشور.”

خواندن
پیگیری محرک های صادراتی در چهارمحال و بختیاری را آغاز کنید

شهردار کرمانشاه افزود: شهرداری همچون سال های گذشته در حال آماده سازی مکان شهر برای استقبال از مسافران نوروزی است.

وی ادامه می دهد: در بحث خدمات سفر، فعالیت های منطقه ای در دستور کار قرار دارد.

نوروزی با بیان اینکه با برپایی نمایشگاه موقت صنایع دستی در ایام نوروز در جوار گروه طاقبستان موافقت کردیم، درباره احداث بازارچه های دائمی صنایع دستی نیز توضیح داد: فرهنگ سنتی باید برنامه خود را در این زمینه به انجمن سرمایه گذاری شهرداری ارائه کند. ما نیز آمادگی داریم به عنوان شرکت کننده در این موضوع مشارکت کنیم.

وی افزود: این پروژه برای موفقیت نیاز به فضا و آموزش بیشتری دارد، اما آمادگی داریم مشارکت ویژه سرمایه گذاری با مدیرکل فرهنگی، گردشگری و صنعت را در دست داشته باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *