اردوی باشگاه هندبال امید از سال آینده آغاز می شود

[ad_1]

مربی تیم هندبال امید گفت: به دلیل ترافیک سنگین در تیم ملی و بازی های آسیایی، اردوی امید به سال آینده موکول شد.

به گزارش ایسنا، اردوهای هندبال امید 1400 فروردین ماه با هدف حمایت از بازیکنان برتر کشور برپا شد. این اردوها در دو مرحله پیگیری شد. مرحله نهایی این اردوها در مهرماه برگزار شد و متعاقبا به دلیل برگزاری اردوهای باشگاه های بزرگ فوتبال کشور و لیگ برتر تعطیل شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: گام بعدی این اردوها احتمالا تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

شهداد مرتجی در گفت وگو با ایسنا، درباره تعطیلی اردوهای هندبال امید اظهار کرد: لیگ برتر. سال آینده میزبان جام ملت های آسیا، بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و قهرمانی جوانان آسیا خواهیم بود. هر دو تیم می خواهند از بازیکنان بهره ببرند و جزو بازیکنان امید در تیم ملی هستند.

مربی تیم هندبال امید درباره اولین اردوهای این باشگاه گفت: فکر می کنم تا تیرماه نتوانیم به اردوی باشگاه امید برسیم. باید با مسئولان کمیسیون ملاقات کنیم و بتوانیم از تیرماه به اردوی تیم ملی امیدوار باشیم.

وی در خصوص دعوت از بازیکنان امید به تیم ملی فوتبال و استعدادهای آنها در آسیا گفت: محمدرضا کاظمی، حسین جهانی، یونس اطری، کیارش طاهری و … بازیکنان مناسبی برای درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا بودند. مربیان تیم ها از آنها مراقبت می کنند که باید از آنها تشکر کنم. البته هدف از تشکیل تیم ملی امید داشتن این بازیکنان است.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
غیرنظامیان اوکراینی کشته شدند: 64 کشته و 240 زخمی

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *