ارتقاء محور قره پشتلو از منطقه نیازمند تایید مالی است

[ad_1]

ایسنا/ زنجان معاون مهندسی و ساختمان مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه برای ارتقای محور کاره پشتلو از محور به محور کاره پشتلو نیاز به برنامه ریزی و مطالعات مقدماتی است، گفت: این محورها باید به سرعت انجام شود.

خبرگزاری ایسنا به نقل از سایت وزارت راه و شهرسازی زنجان با اشاره به اینکه اصغر اسماعیلی با توجه به فعالیت سال های گذشته این پروژه را در سال 1401 پیگیری می کند، افزود: 6 پروژه ملی در حال انجام است. جاده ها و از پروژه های ویژه استان است و در مجموع 7 عملیات راهسازی در استان در پروژه این معاونت می باشد.

وی در خصوص اجرای «ساخت راه زنجان – چهارراه سلطانیه و تاکستان» یادآور شد: راه دوم این محور از زنجان به سه راهی سلطانیه در سال های اخیر مورد بهره برداری قرار گرفته و از روستای خیرآباد به مسافت 4.5 کیلومتر به بهره برداری رسیده است. . تقاطع سلطانیه نیز در سال 1401 ساخته شد و حدود 12 کیلومتر از این آسفالت تا پایان نیمه اول سال به بهره برداری می رسد.

معاون مهندسی و ساخت مدیرکل راه و شهرسازی به اجرای پروژه «محور زنجان به بیجار» اشاره کرد و ادامه داد: در سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به آخرین مرحله رسید. استان.یک سال توسط چهار گروه مختلف راه اندازی شد و این محور ارتباط استان زنجان با استان کردستان را تسهیل کرد.

اسماعیلی گفت: با افتتاح این قطعه، خط زنجان به زرین آباد، «کیلومتر 36» در چهار گروه به شهر زرین آباد متصل می شود و با توجه به اینکه این محور یکی از محورهای خطرناک است. لاردی نیز به دلیل کوهستانی بودن و احداث جاده دوم، محیط ایمنی خوبی در جاده ایجاد شد و در کاهش تصادفات بسیار موثر بود.

خواندن
در سه مرحله آسان گام‌های متقاعدکننده فولاد Mo40 را بیاموزید

وی خاطرنشان کرد: پس از پروژه پشت زرین آباد، منطقه ای به طول «15 کیلومتر» در اختیار پیمانکار است که از سال 98 شروع به کار کرده است و امسال در این «6 کیلومتر» به تراز آسفالت خواهیم رسید. کار می کند.” ساخت و ساز و حفاری برای تکمیل کل بخش “15 کیلومتر” در سال آینده انجام خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اجرای پروژه سه جانبه سلطانیه – قیدار و کبودرآهنگ گفت: این پروژه مهم است و ارتباط استان زنجان با همدان را تسهیل می کند. . لاردن.”

اسماعیلی گفت: این پروژه به طول 105 کیلومتر و در پنج قطعه تقسیم شده و به دلیل وضعیت نامناسب یکی از محورهای مهم استان و جاده اصلی است. و افزایش ترافیک، این مسابقه سال گذشته با اولویت ویژه توسط نماینده جامعه خدابنده در مجلس شورای اسلامی پیگیری شد و نتایج خوبی نیز تزریق شد.

این مسئول یادآور شد: در سال های 99 و 1400 حدود «18 کیلومتر» از کمربندی این قطعه و «12 کیلومتر» از «قطعه 4» این محور راه اندازی و به مرحله کار رسید و هم اکنون یک «دوم بخش “از سلطانیه تا قیدار و یک امتداد 32 کیلومتری در اختیار پیمانکار است و عملیات عمرانی و فنی این قطعه در سال گذشته به پایان رسید و امسال طبق برنامه ریزی حدود 12 کیلومتر تا 15” از این قطعه به سطح آسفالت می رسد، قیدار را داریم و امیدواریم این “32 کیلومتر” از سلطانیه تا قیدار، جاده دوم در سال آینده تکمیل شود و مردم با امنیت بیشتر از این محور استفاده کنند.

خواندن
راه اندازی واحد تولید آهن در سنگان خواف

معاون مهندسی و شهرسازی و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: قطعه 4 «برای سال جاری برنامه ریزی شده است» قسمت 5 این محور در اوایل دهه 1400 قرارداد شد و در مرحله اجراست.

اسماعیلی همچنین از توسعه قیدار به ابهر به عنوان یک پروژه ملی و استانی خبر داد و افزود: این پروژه از سال گذشته آغاز شده و قرارداد آن منعقد شده است که فاز اول آن به طول 24 کیلومتر و از این میزان 6 کیلومتر است. ساخت و ساز فناوری.» نتیجه می گیرد و در نظر می گیرد که بیشتر تردد در این محور در داخل شهر است و بین بسیاری از شهرها و شهرک ها از این محور استفاده می شود و جاده بسیار شلوغ است، برای سال 1401 حدود «10 کیلومتر» که فناوری معماری در آن است. در حال انجام، تکمیل و عملیات ساخت این محور از سال آینده آغاز می شود.

وی افزود: همچنین در سفر سال گذشته رئیس جمهور و هیئت همراه به استان، با پیگیری دستور کار راه و شهرسازی زنجان، وضعیت منطقه محلی قره پشتلو محکوم شد. لاردن.”

معاون مهندسی و ساختمان مدیرکل راه و شهرسازی گفت: کارکردهای اجرایی. محور آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *