ارائه پیشنهادات کمیسیون اجتماعی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱ به کمیسیون تلفیق

[ad_1]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ارائه پیشنهادات اعضای کمیسیون اجتماعی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱به کمیسیون تلفیق خبر داد.

فاطمه رحمانی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حاشیه جلسه امروز پس از رای گیری اعضای کمیسیون اجتماعی برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ مشخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای جلسه امروز کمیسیون اجتماعی در مورد بخش هایی از لایحه بودجه که به کمیسیون اجتماعی مربوط می شد به طور کلی توضیحاتی ارائه شد و در ادامه نیز پیشنهاداتی در رابطه با تبصره دو لایحه بودجه ۱۴۰۱ ارائه شد که بررسی شدند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: به طور مثال برای صندوق تامین اجتماعی هیچ ردیف و اعتباری در لایحه بودجه سال آینده تعریف نشده بود که این مساله جز پیشنهاداتی بود که به کمیسیون تلفیق ارائه شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه در خصوص کاستی هایی که احساس می شود باید در بودجه به آن توجه شود یک سری پیشنهاداتی بیان شد که تعدادی از آنها مصوب شد که به کمیسیون تلفیق ارائه می شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبر مهم

خواندن
آیا کشت خشخاش در افغانستان غیرقانونی است؟

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *