احداث ۴ تصفیه‌خانه فاضلاب در خوزستان تا سال آینده

[ad_1]

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب در سطح استان در دست اقدام است که امروز اولین تصفیه‌خانه افتتاح شد و باقی طرح‌ها نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

صادق خلیلیان در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان که امروز، ۱۸ بهمن ماه با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۴۰۰ پروژه در دهه مبارک فجر در خوزستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. این پروژه‌ها در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، بهداشت و درمان و… هستند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان افزود: ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب در سطح استان در دست اقدام است که امروز اولین تصفیه‌خانه افتتاح شد و باقی طرح‌ها نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تصفیه‌خانه‌های باقی مانده در شهرهای خرمشهر، آبادان، ماهشهر و بندر امام به بهره‌برداری خواهند رسید و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا خوزستان در دولت مردمی و انقلابی در مسیر سازندگی قرار بگیرد.

خلیلیان ادامه داد: در چارچوب سفر دولت به استان توانستیم مصوباتی اخذ کنیم که با این مصوبات ریل‌گذاری بسیار خوبی برای توسعه استان ظرف مدت دو تا سه سال آینده انجام شده است تا وضعیت تولید و اشتغال در استان وضعیت مناسبی شود.

وی ادامه داد: در این مصوبات ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه‌های عمرانی و ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز صرف توسعه سرمایه‌گذاری خواهد شد و همچنین حدود ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج جوانان خواهیم داشت تا مسیر توسعه خوزستان با سرعت ادامه پیدا کند.

استاندار خوزستان گفت: برای بحث امنیت استان تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شده است و اقدامات خوبی با همکاری وزیر کشور و دیگر مسئولان در دست انجام است تا امنیت استان ارتقا یابد.

خواندن
آتش نشانان جدید در وضعیت ارزیابی سلامت روان / جزئیات آزمایش آتش نشانی

انتهای پیام

[ad_2]
خبر مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *