اجرای کار آرامش تابستانی در 9 معبد بروجرد

[ad_1]

ایسنا/ لرستان رئیس اداره روابط عمومی و امداد بروجرد از اجرای عملیات حفظ صلح تابستانی در 9 بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام رضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح آرامش در تابستان اجرا می شود و خیمه های آموزشی برای خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی در 9 بقاع متبرکه بروجرد برپا می شود.

وی افزود: در انقلاب تابستانی برنامه های متنوع قرآنی و نقاشی همراه با اهدای هدایایی با هدف ایجاد فضایی دلنشین و مفرح برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

رئیس خیریه بروجرد خاطرنشان می کند: در این فرآیند از ابتدای سال اقامه نماز سالیانه در اماکن مذهبی و برنامه هایی از جمله عروسی، آموزش، مشاوره خانواده و پاسخگویی به سوالات و شبهات شرعی برگزار می شود. .

گودرزی افزود: عملیات حفظ صلح از 28 اسفندماه هر ساله در اماکن مذهبی با حضور معلمان برگزار می شود.

وی می گوید: در اثر مصادف شدن ماه شعبان، روز میلاد قطب علم، ممکن است حضرت علی عصر (عج) روزهای پایانی سال را با بیش از 500 غذا داشته باشند. موارد. بین نیازمندان شهر تقسیم شود.

رئیس اداره امداد و امداد بروجرد ادامه داد: در سال جدید دوازدهمین نوبت از 13 فروردین ماه 1401 آغاز می شود که دوازدهمین بسته برای نیازمندان هر ماه تا پایان سال توزیع می شود. 70.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
اولین تیزر انتشار «تفردا» همزمان با آغاز جشنواره برلین بود

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *