آیا خراسان رضوی کمبود خون دارد؟

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی رئیس دانشکده بهداشت و پزشکی دانشگاه مشهد، خراسان رضوی، گفت: از آغاز، ششمین پیک بیماری کرونا، کمبود راه حل نداشتیم. و ارائه دارو به بیمارستان ها و داروخانه ها.»

دکتر در گفت وگو با ایسنا، ناصر وحدتی توضیح داد: رزومه سرم خراسان رضوی وضعیت خوبی دارد و اگرچه در سراسر کشور به دلیل مشکلات تولید مواد شیمیایی کمبود این ماده وجود دارد، اما خوشبختانه در مشهد چنین مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: شرکت های دارویی مشهد داروی مورد نیاز را از شرکت های پخش تجهیزات پزشکی تهیه می کنند. این شرکت ها در حال حاضر کمبود دارو دارند و نمی توانند مقدار مورد نیاز را به داروخانه تحویل دهند. بنابراین داروسازی با محدودیت هایی مواجه است، اما این محدودیت ها ناچیز است و شامل عناصر ضروری نمی شود.

رئیس سازمان پزشکی و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از بیمارستان ها دچار کم خونی نشده اند، گفت: بیمارستان ها در آینده مشکلی نخواهند داشت زیرا درمان با شرایط مورد نیاز مواجه خواهد شد. دانشگاه علوم بهداشت مشهد برای سه ماه آینده.

وحدتی تاکید کرد: همچنین از ابتدای ششمین پیک کرونری تاکنون کمبود دارو و تامین دارو به بیمارستان ها و داروخانه ها نداشته ایم.

وی افزود: اما در برخی موارد ممکن است برخی از بیمارستان ها و داروخانه ها هر از چند گاهی با کمبود دارو و دارو مواجه شوند که این نیاز به فوریت در حال رفع شدن است. این دیروز و امروز نیست، سالهاست که انجام شده است.
انتهای پیام/

خواندن
بیش از 571 هزار تردد نوروزی در جاده های گلستان ثبت شد

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *