آب و هوای زنجان چگونه است؟

[ad_1]

ایسنا/ زنجان جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: ترافیک نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ مهدی میناخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با آغاز عملیات نوروزی، در نتیجه کاهش تردد در سطح استان شاهد افزایش تردد هستیم که نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است. . سیستم محاسبه ترافیک

وی با تشکر از شهروندان و رانندگانی که به هشدار پلیس توجه کردند و همکاری کردند، افزود: با وجود افزایش ترافیک، تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

این مقام مسئول افزود: علت اصلی تصادفات بی احتیاطی است که ناشی از خستگی راننده است. برای جلوگیری از تصادف به خصوص در مسافت های طولانی، توصیه می شود رانندگان پس از هر دو ساعت رانندگی در پارکینگ ایمن استراحت کنند تا از خستگی خود بکاهند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان با اعلام اینکه در روز طبیعت تحریم های ویژه اعمال می شود، گفت: از ساعت 12 امروز (14 فروردین ماه) جاده تهم – چورزق به طور کامل بسته می شود و از این گارد به زنجان به دلیل سقوط و برای حفظ جان و جان شهروندان و جلوگیری از خطراتی که آنها را تهدید می کرد مسدود شد.

میناخانی با اشاره به اینکه پلیس در روزهای 13 و 15 فروردین ماه مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، تاکید کرد: با رانندگانی که جان خود و شهروندان را به خطر می اندازند، برخورد می شود. همچنین در روزهای آفتابی تردد خودروهای سنگین و موتورسیکلت در جاده ها ممنوع خواهد بود.

خواندن
مشکلات کندانسور پلیت برای یخچال ها

وی در خصوص جنایات فجیعی که در روز طبیعت رخ می دهد، گفت: شایع ترین آنها سواری با کامیون و کامیون است که با مشاهده آن افراد پیاده شده و مجبور به وادربان شدن می شوند. موضوع دیگر بحث سرنشینان اضافی است که در صورت مشاهده راننده با آن برخورد خواهد کرد.

میناخانی خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم با صبر و حوصله به گردشگری و توجه به هشدارهای پلیس توجه کنند تا روزی طبیعی و بدون خطر داشته باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *