یک روز به نام هواداران خوب

[ad_1]

یک روز به نام هواداران خوب

ایسنا/ ایلام همه ما در زندگی پر استرس و پر استرس امروزی به دنبال فضای بهتر یا آرام تری هستیم. خبر خوب این است که این کار برای همه آسان نخواهد بود و در این راه به کمک متخصصان مجرب، قابل اعتماد و اگر نگوییم با تجربه نیاز داریم. کسانی هستند که حاضرند دارایی های خود را رها کنند اما برای مدتی بیش از حد ساکت و بی خیال هستند. آیا بدون مطالعه یا تجربه کافی می توان به این آرامش دست یافت؟

روان‌شناسی سال‌هاست که به فرد کمک کرده است تا کمکی مؤثر برای افرادی باشد که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارند یا از بیماری‌های روانی رنج می‌برند.
نیاز به روانشناس و مشاور این روزها بیش از هر زمان دیگری مشهود است. همه ما می دانیم که در دوران کرونا تقاضا برای انسان شناس افزایش یافت که البته به دلیل بروز مشکلات روانی در خانواده ها و جوامع از طریق کرونا بود.
در کشورهای پیشرفته، حضور روانشناس و مشاور در بخش خصوصی و دولتی و یا حتی اجباری، هنوز راه زیادی در پیش داریم.

دکتر. «محمد نبی صالحی» مردم شناس و مدرس دانشگاه وی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین چیزی که باید به آن امیدوار بود، نسبت به سال های گذشته، یک روانشناسی و مربیگری شاد، معنادار و روانی است که بخشی از فرهنگ ما هستند. در گذشته، وقتی کسی را به روانپزشک می دیدند، اولین چیزی که می گفتند این بود: “من دیوانه هستم؟” من مشکل همه دوستانم را حل می کنم، حالا می خواهم خودم بروم پیش روانشناس؟ این نگهبان معمولاً توسط مردم گرفته می شد. و اغلب می گوییم که در پاسخ به این سوال که آیا فردی 20 یا 30 ساله همیشه خودش ماشین را تعمیر می کند، در صورتی که موتور ماشین مشکل دارد چون راننده حرفه ای است و مهندس کار کرده است؟ آیا می توانید این کار را انجام دهید. مشکل را مطرح کنید و مهندس خوبی شوید؟
صالحی با بیان اینکه روانشناسی نیز رشته ای تخصصی است که نیاز به مطالعه، مهارت و فن دارد، گفت: در حال حاضر روانشناسان در زمینه های مختلف از جمله آموزش و پرورش و مشاوره قبل از ازدواج کمک می کنند.
انسان توضیح می دهد: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر روزهای کرونا شده این است که آنقدر توصیه های واقعا خوب برای مدیریت این امر وجود دارد که شاید 4 تا 5 هزار نفر مجوز گرفته اند. آنها شغل مناسبی ندارند و در تجارت هستند. تئوری روان درمانی جلسات حضوری است زیرا افراد تلاش زیادی برای گرفتن مجوز مطب کرده اند، اما واقعیت افرادی که در فضا کار می کنند مشخص نیست. با توجه به فرهنگ مستقر در مشاوره، سوء استفاده نیز افزایش یافته است که باید به آن رسیدگی شود. البته این موضوع نیاز به مراقبت مناسب مراجعان نیز دارد و آنها باید اطلاعاتی در مورد مشاور و روانشناس خود بدانند.

احسان سایهمیری، مردم شناس و مشاور دانشگاهی وی در گفت وگو با ایسنا، با تبریک این روز روانشناس و مشاور گفت: در دو سال اخیر برکسی پوشیده نیست که روانشناسان و روانشناسان و مشاوران برای غلبه بر مشکلات روحی و روانی ناشی از آن خدمات شبانه روزی ارائه می دهند. بیماری قلبی. همانطور که در دوران کرونا شاهد بودیم بسیاری از روانشناسان و مشاوران با همت و اراده خود و بدون معطلی در تمامی استان ها، ارگان ها و نهادها، بدون هیچ چشمداشتی کارهای بزرگی را در حوزه خود انجام دادند. اما کار روانشناسان و مشاوران به این دوره محدود نمی شود. کارهایی که روانشناسان و مشاوران در طول زندگی برای افراد انجام می دهند می تواند در زمینه های مختلفی از جمله حل تعارض، خانواده، کودکان و نوجوانان، سالمندان، مشکلات آموزشی و آموزشی و مکان های مختلف مانند دفاتر خصوصی انجام شود. موسسات و سازمان های مشاوره مانند بهزیستی، پلیس، دادگاه ها، مدارس و غیره.
سایه میری در خصوص نگرش روانشناسان گفت: نمونه هایی مانند مهربانی، صبر و خونسردی، فداکاری و تخصص به ویژه تجربه مدرنیته و آگاهی از مدرن ترین تکنیک های درمانی و مشاوره ای دنیا را در آنها تجربه می کنند. حوزه مهم است، اگر این ویژگی ها نباشد، نمی توانند در این منطقه زندگی کنند و اقدامات موثری برای کمک به مردم انجام دهند. بنابراین بالاترین سطح روانشناسی و مشاوره در شرایط فعلی نیست، بنابراین لازم است این جایگاه را در زمینه های آموزشی، تربیتی و بهداشتی، روانشناس و روانشناس حرفه ای بودن ارتقاء دهیم. مشاوره در مورد مسائل مربوط به آنها در طول زمان می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند در بیشتر موارد، با جلوگیری از بروز مشکل می توان از بروز مشکل جلوگیری کرد. مثال بارز این موضوع موضوع «پیشگیری بهتر از درمان است» است.
این روانشناس ادامه داد: کار روانشناسان و مشاوران در حال حاضر در جریان خون و پس از عفونت بسیار پیچیده است، جایی که نیاز مبرمی به مسائلی وجود دارد که از زمان سلطنت مانند مشکلات روحی، مشکلات خانوادگی، کودکان و نوجوانان. و مشکلات آموزشی.» همچنین فرصتی برای افزایش روانشناسی و مشاوره در سراسر کشور فراهم می کند. جامعه بقیه کشورهای توسعه یافته بیش از هر زمان دیگری مهم هستند.
انتهای پیام/

خواندن
برگزیدگان جشنواره کمدی «لبخند زیر چتر» معرفی شدند.

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *