گل محمدی: در دربی نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود/ ما هنوز شانس قهرمانی داریم.

[ad_1]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته کمبود منابع است که باعث شکست این تیم شده است.

ما در سال 1400 زجر کشیدیم، اما برای پنجمین بار متوالی در مسابقات پیروز شدیم و عنوان قهرمانی را به دست آوردیم. سوپرجام هم سال خوبی است.» پشت سر آنها خوشایند است، اما چیزهای غم انگیزی وجود دارد که باعث نشد پرسپولیس قهرمان شود، اما قول می دهم تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

وی افزود: کار سختی داریم و به کمک و حمایت هواداران نیاز داریم. شک نکنید که ما تمام تلاش خود را می کنیم. وقتی در پرسپولیس کار می کنی باید فقط یک هدف داشته باشی و آن برد است و ما باید برای قهرمانی در جام حذفی تلاش کنیم. ما خیلی تمرین می کنیم و سخت کار می کنیم، اما افرادی هستند که می خواهند تیم را متوقف کنند و تعداد آنها زیاد است. سال گذشته شاهد سوء استفاده های زیادی بودیم و مشکلات ما از ابتدای فصل شروع شد، اما عقب نشینی نکردیم، زحمت کشیدیم. هدف اصلی ما همیشه لیگ قهرمانان بوده و خواهد بود و شک نکنید که باید با کمک هواداران راه را ادامه دهیم.

وی افزود: امیدوارم فضایی فراهم شود که بازی ها با حضور هواداران برگزار شود زیرا حضور آنها به ما روحیه می دهد. الان در همه جای دنیا بازی هایی با تماشاگر انجام می شود که حضور آنها در روحیه ما تاثیر بسزایی دارد. پرسپولیس بدون هوادار به شدت آسیب دید.

سرمربی پرسپولیس درباره اتفاقات فصل 98 نیز اظهار داشت: هدف اصلی ما در دربی پیروزی بود و همه بازیکنان به سه امتیاز فکر می کردند، از نظر فنی بازی خوبی انجام دادیم، اما در این بازی اتفاقی افتاد که حتی من هم به آن فکر کردم. همه چیز را از بین بردند و بدیهی است که آنها می خواستند پرسپولیس را از بردن بازی بازدارند. Play Button. Play Button اگر داوران مثل همیشه در بازی باشند، مطمئناً می توانیم بازی را ببریم و (سیستم داوری) حواس ما را پرت می کند. بقیه بازی هفت و ما هنوز شانس برد داریم.هدف ما پیروزی در این هفت بازی است.

خواندن
اواپراتور یخچال چیست؟

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *