کاپیتان فوتبال ناشنوایان: بهترین تیم فوتبال برای رفتن به برزیل

[ad_1]

کاپیتان گفت: اگرچه در گذشته فوتبال در رده هشتم قرار داشت اما در حال حاضر فقط به سکو فکر می کنیم و تلاش می کنیم تا به آن سطح برسیم.

علیرضا بسیجی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 10 اردوی آماده سازی برای المپیک داریم که اکنون ورزشکاران از تمریناتی که دیده اند رضایت دارند و آماده حضور در مسابقات هستند. “

وی یکی از مشکلات پیش روی بازیکنان را نداشتن زمین چمن مناسب عنوان کرد و گفت: در ابتدای تمرین نبود زمین چمن مناسب برای بازیکنان مشکلاتی ایجاد کرد که در نهایت برطرف شد. کمپ با تلاش مشترک. در زمین چمن طبیعی، هر چند ما انتظار داریم کار بیشتری در چمن طبیعی انجام شود.

کاپیتان تیم ملی ناشنوایان نیز حضور این تیم را ارزیابی کرد و گفت: با وجود اینکه 4 سال است در المپیک شرکت کرده ام اما می توانم بگویم این بار یکی از باشگاه های جوانان ناشنوایان است. و حرفه ای ها به المپیک. با همدلی و همکاری که در حال حاضر بین بازیکنان وجود دارد، فقط به فکر ورزشگاه هستیم و سعی می کنیم بهترین نتایج تاریخ را در این فصل بگیریم.

وی گفت: تیم های اوکراین، آلمان، ایتالیا، برزیل و ترکیه باشگاه هایی هستند که در گذشته با هم رقابت کرده اند، اما تیم ما در گذشته قوانین و تغییرات متفاوتی داشته است. حریفان المپیک او آینده دارد و تنها هدفش حضور روی سکو است.

در پایان اولین دیدار تیم ایران اعلام شد که 10 اردیبهشت ساعت 14 به وقت برزیل و ایتالیا خواهد بود.

خواندن
کارگاه تولیدی قفسه بندی هایپرمارکت فروشگاه آنلاین انواع قفسه فروشگاهی و نردبان انباری

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *