پیام تشکر نماینده استاد در استان و استاندار جامعه لرستان

[ad_1]

ایسنا/ لرستان نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان در پیامی مشترک از مردم استان از انقلاب 22 بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

به نام خدا

در بیست و دوم بهمن ماه جشن چهل و سومین روز استقلال در نقاط مختلف کشور اسلامی و استان لرستان طی راهپیمایی دیدنی و متنوع تاج گذاری با ثبت ورق و طلایی زیبا در تاریخ هر سرافرازی و میهن پرستی در این منطقه که حضور جوانان انقلابی و گروه های جهادی در آن به چشم می خورد همیشه در صحنه بوده است.

این ملت بزرگ بین المللی بار دیگر با شکوه، اتحاد، همبستگی و اقتدار ملتی که همواره و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی و این مهم بوده اند، در طول عمر پربرکت جهان را تکان داده اند. از اسلام سیستم و در صحنه افسانه های مختلف به طور منظم تایید می شود.

بحمداللَّه لازم می دانیم در افسانه و انقلاب 22 بهمن که با مراقبت کامل و با راهنمایی های سالم و با شور و شوق فراوان برگزار شد، از افسانه و انقلاب های مختلف فرهیختگان و انقلاب استان لرستان تشکر کنیم.

همچنین از فعالیت های شورای تامین تبلیغات اسلامی، دولتی و حکومتی، نیروهای نظامی و امنیتی، نیروهای امنیتی، نظامی، مراکز تبلیغاتی، صدا و سیما و نماز جمعه و کلیساها و محلات، جهادی گروه ها و جوانان انقلابی و سیاست. فرهنگی و اجتماعی و انقلابی که این شکوه را در فضا و در واقعیت به ارمغان آوردند و با اسب و اسب آمدند تا انقلاب اسلامی را گرامی بدارند و روزی را خلق کردند که بدون نشان دادن همسویی با آرمان های امام راحل هرگز فراموش نمی شود. رهبر و شهدای انقلاب اسلام هستند و در پیروزی انقلاب ایستادگی کردند. با تشکر.

خواندن
مسئولیت هرگونه تغییر در سیستم تردد به عهده اداره وسایل نقلیه موتوری است

درود خدا بر شما باد

سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد فرهاد زیویار استاندار لرستان.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *