ناتو از کیف خارج شد

[ad_1]

یک مقام ناتو می گوید که مقامات ائتلاف از کیف تا لویو در غرب اوکراین و بروکسل در بلژیک مستقر شده اند.

خبرگزاری ایسنا به نقل از هیل نیوز گزارش داد که ناتو و متحدانش در حال رصد و ارزیابی وضعیت اوکراین هستند و به اقدامات مناسب ادامه می دهند. امنیت شاهزاده ما در اولویت است و به همین دلیل شاهزاده خود را به لویو و بروکسل فرستادیم.

او گفت: «دفاتر ناتو در اوکراین به فعالیت خود ادامه می دهند. ما از روسیه می خواهیم خشونت خود را کاهش دهد و دیپلماسی را دنبال کند.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. دولت بریتانیا اخیراً در یک هشدار مسافرتی اعلام کرد که کارکنان خود را از سفارت خود در کیف به لویو منتقل خواهد کرد.

دولت لندن همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که سفارت انگلیس در کیف به طور موقت بسته شده است. کارمندان سفارت در دفتری در لویو به کار خود ادامه می دهند.

مقامات غربی تخمین می زنند که در حال حاضر 190000 سرباز روسی در امتداد مرز با اوکراین مستقر هستند و جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده روز جمعه گفت که او معتقد است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به دنبال اشغال اوکراین است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که سفارت وی در کیف باید در زمانی که مقامات شاهد افزایش نیروهای روسیه در نزدیکی مرز با اوکراین هستند، بسته شود.

وی در بیانیه ای خطاب به روسیه، سرگئی لاوروف گفت: ما به سختی برای حل بحران دیپلماتیک ادامه می دهیم و پس از مذاکرات بایدن با پوتین و وزیر امور خارجه به همکاری با دولت روسیه ادامه خواهیم داد.

خواندن
تصفیه آب, دستگاه تصفیه آب خانگی صنعتی Water Filtration Device

وی ادامه داد: اگر روسیه بخواهد با ایمان عمل کند، دیپلماسی همچنان برای روسیه مفید است. ما به دنبال بازگشت کارکنان سفارت خود هستیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *