مکرون: گروه هفت آماده اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه است

[ad_1]

رئیس جمهور فرانسه در واکنش به توافق سران ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین، تاکید کرد که ائتلاف هفتم آماده است در صورت لزوم تحریم های بیشتری را علیه روسیه اعمال کند.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران ناتو در بروکسل گفت: روسیه از زمان آغاز جنگ اوکراین نقشی تاریخی بر عهده گرفته است. و ما باید به گفتگو با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ادامه دهیم. .

مکرون در یک کنفرانس خبری گفت: «ما به توافقی رسیده‌ایم که به حمایت از اوکراین در تامین نیازهای روزمره و همچنین مسائل امنیتی و دیگر مسائل ادامه دهیم.»

رئیس جمهور فرانسه همچنین گفت که ائتلاف هفتم آماده است در صورت لزوم تحریم های بیشتری را علیه روسیه اعمال کند و ناتو تصمیم گرفته است بدون جنگ از اوکراین حمایت کند.

وی گفت: ما با یک بحران غذایی بی‌سابقه مواجه هستیم که در 12 تا 18 ماه آینده افزایش خواهد یافت و به شرکت‌های فرانسوی این امکان را می‌دهیم که درباره فعالیت‌های خود در روسیه تصمیم بگیرند.

ماکرون گفت: جنگ بین اوکراین و روسیه، دو کشور بزرگ کشاورزی جهان، می‌تواند منجر به ناامنی غذایی در آفریقا و خاورمیانه در 12 تا 18 ماه آینده شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
اینترنت خشم; بیمارانی که در داروخانه ها و مراکز بهداشتی پرسه می زنند

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *