ملت سازی باید مایه مباهات ملت ایران باشد

[ad_1]

ایسنا/ چهارمحال و بختیاری کشیش موقت شهرکرد با اشاره به سال 1401 و «تولید»؛ امسال سومین سال متوالی است که تولید در همان سال صورت می‌گیرد، تصریح کرد: کالاها تا زمانی که منابع ملی ما مایه مباهات باشد، بسیار ارزشمند هستند. برای ملت ایران.”

ملت سازی باید مایه مباهات ملت ایران باشد
کشیش موقت شهرکرد با اشاره به سال 1401 و «تولید»؛ امسال سومین سال متوالی است که تولید در همان سال صورت می‌گیرد، تصریح کرد: کالاها تا زمانی که منابع ملی ما مایه مباهات باشد، بسیار ارزشمند هستند. برای ملت ایران.”
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در اولین نماز جمعه این شهر در اولین روز سال نو فروردین ماه با توصیه به نمازگزاران به احتیاط گفت: ملت بود.

فاطمی با بیان اینکه شیطان بر اولیای ائمه (ع) خشمگین است، گفت: شیطان مردم را از راه راست باز می دارد و نمی خواهد مردم را هدایت کند و کسانی که نور حق را خاموش می کنند، نمایندگان خدا هستند. شیطان و از او پیروی کنید. راه بد؛ شیطان در تلاش است تا اصلاح طلبان را از رهبری جامعه باز دارد.

واعظ شهرکرد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: شیطان در این ماه نورانی مردم را از روزه نهی می کند و سوگند یاد می کند که از شما پیروی کنید ارزش های اسلامی از جمله حجاب، نظافت، پاکی و اخلاق : دین حاکم شده است، انقلاب اسلامی در صدد احیای ارزش های اسلام است و بزرگان ما در این راه هستند، اما شیطان و کارگزارانش مانع از سعادت و خوش گذرانی بقیه جامعه می شوند.

خواندن
بایگانی مقالات برچسب مجموعه مقالات مرتبط با انواع برچسب

فاطمی گفت: اگر جماعت خالصانه راه خدا را طی کنند بینی شیطان را به خاک می مالند اما در غیر این صورت شیطان را یاری می کنند. پس امیدواریم با توبه و روی گردانی از گناه و پیمودن راه راست، از کارگزاران شیطان نباشیم، بلکه او را آزرده باشیم.

وی با اشاره به مذاکرات وین و تاکید بر اینکه مقامات ایرانی به خواسته های آمریکا مبنی بر کنار گذاشتن انرژی هسته ای عمل نمی کنند، گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که دستیابی به فناوری هسته ای ادامه دارد. چهره علم و کار بشردوستانه در کشور. این کشور قصد ساخت بمب هسته ای را ندارد، اما غرب همچنان اصرار دارد که این صنعت به طور کامل کنار گذاشته شود.

فاطمی ادامه داد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در بیانات خود تاکید کرده اند که ما به آمریکا و متحدانش نیازی نداریم و آنها حق ندارند برای ما شرایط خاصی را تحمیل کنند زیرا ما مستقل هستیم و ما مستقل هستیم و این قوانین را برای کشورهایی که به ایالات متحده وابسته هستند و به آن نیاز دارند، وضع می کنند.

ما از خدا می خواهیم که به دولت ما در این زمان دشوار کمک کند زیرا فرصتی برای بررسی الزامات و نتایج نهایی داریم. این مذاکرات به گونه ای برگزار می شود که از حاکمیت کشور محافظت کند و تلاش های ملی برای سرمایه گذاری در انرژی هسته ای و حفظ منافع ملی را خدشه دار نکند.

فاطمی با بیان اینکه ما امام زمان(عج) را داریم و با حق ارتباط داریم، افزود: امیدواریم امام زمان(عج) ما را در این امر یاری کند.

خواندن
معرفی 0 تا 100 فرآیند کوچینگ + تصویر (5)

وی از سال 1401 به عنوان «تولید; برای سومین سال متوالی است که تولید به نام سال در حال انجام است، واضح است که تا زمانی که ملت ایران مایه افتخار ملت ایران باشد، تولید بسیار ارزشمند است. باید پاک، عادلانه و خوب باشد و به جایی که در سراسر جهان صادر می شود افتخار کند، جایی که این ثروت بشریت است، نسل ها و زندگی ها برکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *