معرفی برترین ماینرهای استخراج بیت کوین در ۲۰۲۲

امروزه ارزهای دیجیتال در بین مردم جهان جایگاه ویژه‌ ای پیدا کرده‌ اند و روز به‌ روز محبوبیت آن‌ ها رو به افزون است. یکی از این ارزها بیت کوین است که به‌ عنوان سودآورترین ارزها در رتبه اول قرار دارد. ارزهای دیگر نیز هر کدام رتبه‌ های مختلفی را کسب می‌ کنند. سودآوری بالای این ارزهای دیجیتالی باعث شده‌ است که افراد به‌ طور مستمر به آن‌ ها روی بیاورند و پر واضح است که به فکر استخراج این صنعت نیز باشند. در ابتدای پیدایش ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، بهترین ماینر خانگی برای استخراج کامپیوترها بودند، اما امروز دستگاه‌ های به خصوصی برای این کار استفاده می‌ شوند با عنوان آی سیک.

در واقع در حال‌ حاضر بهترین روش استخراج ارزهای دیجیتالی خرید سخت‌ افزار استخری است که هم قابل‌ اعتماد باشد و هم پیکربندی آن بر روی یک استخر استخراج رمز ارز قرار گرفته باشد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین ماینرهای استخراج بیت کوین در ۲۰۲۲ بپردازیم.

معرفی برترین ماینرهای استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۲

پس‌ از معرفی مختصر ارزهای دیجیتالی در بالا، ما در این قسمت می‌ خواهیم معرفی برترین مایلر های استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۲ را داشته‌ باشیم، پس با ما همراه باشید.

۱. ماینر Bitmain Antminer S19 Professional

این دستگاه یکی از بهترین ماینرهای موجود است که در حال‌ حاضر به‌ عنوان قوی‌ ترین ماینر نیز شناخته می‌ شود. Bitmain Antminer S19 Professional یکی از بهترین گزینه‌ ها برای افرادی می‌ باشد که توانایی پرداخت هزینه‌ های زیاد را دارند.

خواندن
سفارش پروژه سئو سایت با تضمین صفحه اول گوگل

این دستگاه قدرت ۱۱۰ تراکنش در هر ثانیه را دارد و میزان مصرف برق آن به ۳۲۵۰ وات می‌ رسد. با توجه به میزان مصرف بالای برق این دستگاه واضح است که بهره‌ وری مطلوبی را خواهد داشت. این دستگاه با وجودی که یکی از بهترین سخت‌ افزارها به شمار می‌ رود، اما معایبی نیز دارد، از جمله این‌ که وزن آن بالای ۱۵ کیلوگرم است و صدای خیلی بالایی تولید می‌ کند.

۲. ماینر  Whatsminer m30s

این دستگاه از جمله بهترین سخت‌ افزارهای استخراج رمز ارزهای دیجیتالی به شمار می‌ رود. از مزایای آن این است که به کامپیوتر میزبان یا نرم‌ افزار مجزایی نیازمند نیست و قادر است پرتال مدیریت وب داخلی را ارائه کند. این سخت‌ افزار میزان ۲۴۰ ولت انرژی برق برای ورود و ۲۰۰ ولت انرژی برای پشتیبانی را مصرف می‌ کند.

ماینر Whatsminer m30 نسبت‌ به دستگاه ماینر قبلی انرژی برق بیش تری مصرف می‌ کند، اما برعکس در تبدیل انرژی برق به ارزها کارایی کمتری دارد. از دیگر معایب آن این است که صدای بالایی تولید می‌ کند و قیمت بالایی نیز دارد.

۳. ماینر canaan avalon miner 1246

ماینر canaan avalon miner 1246، یکی دیگر از ماینرها می‌ باشد. این دستگاه یکی از قدرتمندترین دستگاه‌ هایی است که دارای ریت ۹۰ تراهش است و برق آن نیز در مقایسه با مدل‌ های پیشین بیش تر است.  اما اندازه این دستگاه کوچک است و می‌ توان از آن به‌ صورت افقی یا عمودی استفاده کرد. وزن آن ۱۳ کیلوگرم است و صدای کم تری نسبت‌ به دو دستگاه قبلی تولید می‌ کند.

خواندن
راه اندازی واحد تولید آهن در سنگان خواف

۴. ماینر Bitmain antminer t19

این دستگاه می‌ تواند یکی از سخت‌ افزارهای مناسب و پاسخ‌ گو برای نیاز همه افراد باشد. در واقع Bitmain antminer t19 را می‌ توان یکی از بهترین انواع سخت‌ افزارهای استخراج ارزهای دیجیتالی به شما به حساب آورد. گر چه مدل‌ های تی در مقایسه با مدل‌ های اس قدرت بالاتر و بیش تری ندارند، اما قیمت مناسب آن‌ ها باعث شده‌ است که طرف‌ داران زیادی پیدا کند. این دستگاه از نظر ابعاد و امکانات دیگر مشابه نوع اس نوزده می باشد. انرژی برقی حدود ۳۱۵۰ وات مصرف می‌ کند و وزن آن ۱۵ کیلوگرم است، صدای تولیدی آن نیز مانند نمونه قبلی می‌ باشد.

۵. ماینر bitmain antminer s17

ماینر bitmain antminer s17 بعد از سری s19 از جمله بهترین ماینرها محسوب می‌ شوند. در واقع s17 از جمله قدرتمند ترین ماینرهای استخراج ارز دیجیتال به حساب می‌ آید. مصرف برق آن حدود ۲۹۲۹  و صدایی حدود ۷۵ دسی‌ بل تولید می‌ کند.

این دستگاه از جمله مناسب‌ ترین دستگاه‌ ها برای استخراج بیت کوین به شمار می‌ رود.

۶. ماینر ۱۱۶۶ Canaan avalon miner

این مایلر نیز جزو بهترین ماینرها و سخت‌ افزارها برای استخراج‌ های کوچک و متوسط به شمار می‌ رود که شباهت‌ های بسیار زیادی به s9 دارد. مصرف برق آن حدود ۳۴۰۰ وات و اندازه کوچکی حدود ۱۲ کیلوگرم دارد. صدای تولید شده آن نیز ۷۵ دسی‌ بل می باشد.

۷. ماینر innosilicon t3+52t   

دستگاه  innosilicon t3+52t  از جمله قوی‌ ترین ماینرهای شرکت اینو سیلیکون به حساب می‌ آید که می‌ توان گفت یک دستگاه ماینر ترمیناتور است. این دستگاه برقی حدود ۲۱۰۰ وات را مصرف می‌ کند که همین مصرف کم تر باعث شده‌ است که در صدر جدول استخراج کنندگان ارزهای دیجیتالی قرار بگیرد. از دیگر مزیت‌ های این دستگاه وزن کم آن است که حدود ۱۰ کیلوگرم می‌ باشد. همین موضوع باعث حمل‌ و نقل آسان آن می‌ شود و طرف‌ داران بسیار زیادی پیدا کرده‌ است.

خواندن
ما صید دریاییم - ایسنا

۸. ماینر Microbt whatsminer m31s

این دستگاه از محصولات شرکت مایکرو بی تی است که برای استخراج ارزهای دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. میزان مصرف برق آن ۳۳۰۰ وات است و یکی از بهترین ماینرهای موجود در بازار به شمار می‌ رود که می‌ تواند رقیب بسیار جدی برای دستگاه‌ های s17 باشد. وزن آن حدود ۱۳ کیلوگرم و صدای آن ۷۵ دسی‌ بل است.

هشت مورد یاد شده در بالا از جمله برترین ماینرهای استخراج بیت کوین در ۲۰۲۲ هستند.

https://www.khabaronline.ir/news/1580514/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

 

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *