مسائل آموزشی پس از کرونا – ایسنا

[ad_1]

مدیرکل سابق فرهنگ و فناوری وزارت آموزش و پرورش به تشریح چالش ها و نیازهای آموزش و پرورش در دوران پساسلطنت پرداخت و گفت: آموزش و پرورش باید در راهبرد آینده بر اینترنت و شبکه های اجتماعی متمرکز شود. تخصص و محتوای مورد نیاز در بازارهای نوظهور.”

محمدابراهیم محمدی در گفت وگو با ایسنا، او گفت: «آنچه امروز می شنویم و بسیار حساس و حساس هستیم، آموزش در زمینه حق التدریس است. تمام تلاش ها، هزینه ها و برنامه ها معطوف به عبور از این وضعیت است.

وی افزود: اگرچه این انتقال آسان و آسان نبوده است، اما دولت و مردم را نسبت به اقدامات پیشنهادی متقاعد کرده است.

مدیرکل سابق فرهنگی و فناوری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز به مناسبت هشتم اسفند سالروز تاسیس آموزش و پرورش و شاید از روی نیاز و پرسش چه می توان ارائه کرد، گفت: ، آیا موضع ما در مورد آموزش چه خواهد بود؟ وی گفت: آموزش دانش‌آموزان که در سال‌های اخیر با جدی‌ترین چالش‌ها مواجه بوده‌اند، هیچ‌گاه موضوع مهم و دغدغه مسئولان نبوده است.

محمدی تصریح کرد: شاید خیلی دور از ذهن نباشد که بگوییم آموزش و پرورش در حوزه بیماری های قلبی از جهات مختلف آسیب های جدی دیده و خانواده ها و دولت را متحمل آسیب های جدی شده است. عوامل آموزشی دیروز که ماهیت بیماری قلبی به چالش کشیده است، امروز باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: برنامه هایی که تا دیروز خط قرمز تعلیم و تربیت محسوب می شد، امروز نبوغ و اهمیت خود را از دست داده است، اقلیم و اقلیم جدید اثرگذاری شده است و البته این انقلاب حرام حرام و زیربنای تعلیم و تربیت خواهد بود.

مدیرکل سابق فرهنگ و فناوری وزارت آموزش و پرورش افزود: در فضای جدید شناسایی و تعریف می شود. واقعیت این است که در دوران پس از سلطنت، وضعیت در حوزه تعلیم و تربیت و از همه مهمتر در زمینه آموزش مهمتر و عمیقتر از سبک و فرهنگ گذشته خواهد بود.

محمدی گفت: این اصول حداقل در حوزه آموزشی در حوزه مهندسی تحول ایجاد کرده است و مدیران کشور را قادر می سازد تا از زوایای مختلف به مقوله آموزش و پرورش که موضوع اصلی کشور است نگاه کنند. و چیزهای مرتبط با آموزش را پیدا کنید. در راهبرد و راهبرد جدید پسااستعماری آمده است: «شرایط کنونی به پیدایش آموزش و پرورش لنگ و اهمیت آموزش، خلأها و نیازهای دانش آموزان از نظر نیازها و ضرورت ها و… منجر شده است. به طور مشخص. “

وی ادامه داد: زمان کرونا فرصتی عالی برای بازنگری در پروژه‌های آینده و فکر کردن به کیفیت و نحوه مهاجرت به محیط جدید است. این دو سال با اندی فرصت بسیار خوبی برای مربیان بوده است تا با ظهور راهبردهای موثر جدید، نقشه راهی برای دوره پس از تاجگذاری ایجاد کنند. درست است که آموزش با نسخه قدیمی نمی تواند پاسخگوی نیازها و انتظارات در شرایط جدید باشد.

مدیرکل سابق فرهنگ و فناوری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازهای کنونی با گذشته بسیار متفاوت است، گفت: نکته این است که برنامه های آموزشی رسمی باید به همان اندازه که قبلاً ذکر شد منعطف و منعطف باشد. لازم است مدیران آموزش و پرورش در راهبردهای آموزشی خود به یک بسته دانشی جامع و متفاوت با بسته های قبلی برسند و با نگاه به تغییرات محتوایی و تخصصی آینده را شناسایی کنند.

محمدی تاکید کرد: در راهبردهایی که قرار است در آینده دنبال شود، موضوعات آموزش و پرورش باید بر شبکه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی و همچنین راهکارها و الزامات مورد نیاز در موضوعات نوظهور متمرکز شود. برخلاف گذشته، مسائل آموزشی باید با رسانه های هوشمند راه حلی معنادار پیدا کند و این امکان را فرصت و فرصتی برای تعامل آینده بداند. همچنین باید برای مسائل نوظهور برنامه ریزی و تدوین کرد و آنها را با واقعیت های آینده تطبیق داد.

وی افزود: فرصت پیش رو باید عصر طلایی برای آینده اندیشی و ایجاد برنامه های تغییر معنادار برای آینده باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر یافت نشد.

[ad_1] شاید آدرس را از دست داده اید. شما به طور خودکار به صفحه اصلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.