مرز باشماق با جدیت در حال آماده سازی است

[ad_1]

ایسنا/ کردستان استاندار کردستان گفت: طراحی مرز باشماق به عنوان مهمترین مرز را مورد توجه جدی قرار خواهیم داد.

اسماعیل زارعی کوشا در پایان سفر یک روزه خود به مریوان در نشست خبری گفت: امروز در این سفر دو طرح آموزشی، درمانی و اقتصادی راه اندازی شده است.

استاندار کردستان افزود: در این سفر از مرز بین المللی باشماق نیز به صورت عمدی بازدید کردیم چرا که این مرز یکی از مهمترین فعالیت های استان کردستان است و سازمان وی از جمله کارهایی است که در خط مقدم هستند. توسعه کردستان

وی ادامه داد: برای ایمن سازی مرز باشماق سخت تلاش می کنیم زیرا از نظر تردد یکی از مهمترین مرزها است بنابراین باید این مرز را به سطح جمهوری اسلامی ایران و ایران برسانیم. استان کردستان است.»

زارعی کوشا تصریح کرد: در سفر بعدی به مریوان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری از جمله گردشگری حضور خواهیم داشت چرا که مریوان به عنوان یک مقصد گردشگری ظرفیت بی نظیری دارد.

استاندار کردستان یادآور شد: منطقه بانه و مریوان نیز در دست ساخت است و با تصویب قوانین آن در دولت، دفتری در مریوان افتتاح می کنیم و تلاش می کنیم این منطقه را به یکی از بهترین مناطق آزاد منطقه تبدیل کنیم. مردود شدن.

وی با بیان اینکه کردستان از نظر توسعه از حد متوسط ​​عقب است، ادامه داد: هدف اصلی استان رساندن کردستان به میانه از نظر توسعه است.

زارعی کوشا ادامه داد: مریوان دارای مرزهای زیبایی مانند مرز، دریاچه زریوار و منطقه آزادسازی است و در آینده نزدیک تحول مثبتی را در این شهرستان رقم خواهد زد.

خواندن
انهدام یک شرکت هرمی در تهران و کشف سلاح از بازداشت شدگان

وی در پایان سخنان خود بر لزوم ارزیابی مدیران و تغییر رهبری در استان تاکید کرد و افزود: توجه به آن است. در مورد استفاده از زور. ”این اصلی است.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *