ما باید از مظلوم حمایت کنیم و با ظالمان مقابله کنیم

[ad_1]

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز بیت المقدس، نیروهای مسلح امام خمینی (ره) با صدور بیانیه ای حوادث فلسطین اشغالی را محکوم کردند و تاکید کردند: روز بیت المقدس روز مقابله مستضعفان و سرافرازان است.

به گزارش ایسنا، متن این خبر به شرح زیر است:

امسال مردم ایران، منطقه و مبارزان بین المللی آزادی روز قدس را به عنوان یک اقدام ظلم، تجاوز و اشغال سرزمین مقدس و تاریخ فلسطین و سایر نقاط جهان گرامی می دارند. گسترده و جدی است.

امروز متأسفانه باید دانست که نه تنها تجاوز، خشونت، ارعاب و اشغالگری کاهش یافته است، بلکه انسان و حیثیتش بر اثر طوفان کنفرانس های بین المللی و بین المللی به طمع ستمگران جهان افتاده است. رد قدرت جدید و فساد سیاسی جدید.

بنابراین باید به یاد داشته باشیم که روز بیت المقدس نماد مبارزه با تهاجم و ظلم امت اسلامی و ارزش های دین ابراهیم است که صهیونیست ها در صدد نابودی و فراموشی آن هستند.

حضرت امام خمینی (ره) اسرائیل را نه تنها دشمن مسلمین بلکه دشمن بشریت می دانستند و روز قدس را روز جهانی نه تنها به قدس، بلکه روز تقابل مظلوم و مستضعف نامیدند. روز آینده ملت جوامع تحت ستم باید مشخص شوند.

اگر در هفتاد سال گذشته سازمان جنایتکار با توطئه های بین المللی و حمایت قدرت های بزرگ جهانی با جنایات نابخشودنی به سرزمین مقدس فلسطین هجوم آورده است، امروز نظام در برابر ظلم، ظلم و سلطه در سراسر جهان شکست خورده است. و به راستی می توان گفت که هر اقدامی در برخی نقاط جهان ظلم به نفع صهیونیست های بین المللی است و باید با آن مخالفت کرد.

خواندن
طرح آزادسازی 4 مرکز ورزشی در استان فارس حیاتی است

شورای نظامی امام خمینی (ره) در ادامه محکومیت آنچه در اراضی اشغالی فلسطین می گذرد، نارضایتی خود را از ادامه اشغال یمن توسط عربستان سعودی و امارات متحده عربی و اشغال روسیه علیه اوکراین و سلسله جنایات انجام داده است. علیه مردم افغانستان و جاهای دیگر.

در کمال تعجب برخی از جریان های داخلی طوری رفتار می کنند که گویی با شغل خوب و بد سر و کار داریم و در مورد روابط سیاسی خود با دیگران صادق هستیم. در حالی که از دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ما باید از مظلومان حمایت کنیم و با ظالمان فارغ از گرایش سیاسی، مذهبی، قومی و منطقه ای آنها مقابله کنیم و واضح است که همه حمایت های مخالف باید زیرزمینی باشد. منافع و امنیت ملی و منافع عمومی.

همه به خاطر دارند که صدام در اواسط جنگ، امام خمینی (ره) را بر ایران تحمیل کرد، هر چند کینه و تهدید اسرائیل را می دانست. با این حال، او با تصمیم برای اعزام نیرو به لبنان مخالفت کرد و گفت که امنیت اولویت اصلی است.

متأسفانه در سال های اخیر جایگاه و ارزش های عقیدتی و تبلیغاتی و عدم پشتوانه فکری در امور بین الملل، نه تنها بهای کشور و مردم را به همراه داشته که منجر به ایجاد ابهامات و سوالاتی در جامعه شده است. . در اینکه باید به آرمان های اخلاقی و دینی انقلاب و نظام آن، تقویت وحدت ملی، پرهیز از دامن زدن به اختلافات داخلی و رسیدگی به مصالح مردم، حضور اقتصاد ملی، شکی نیست. تحت حفاظت موثر روابط بین المللی. شعار معارضان نه تنها باعث تضعیف دشمنان منطقه ای، منطقه ای و بین المللی ایران نمی شود، بلکه هزینه های داخلی و بین المللی را افزایش می دهد.

خواندن
کاهش دما و یخبندان در یزد

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *