لزوم در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی در اجرای فعالیت های گردشگری

[ad_1]

رئیس حوزه محیط زیست مجلس در پاسخ به بخشنامه رئیس جمهور در خصوص پروژه های گردشگری میانکاله و آشوراده بر لزوم رعایت مشارکت مردم منطقه، توجه به محیط زیست و رعایت مستندات فوق تاکید کرد.

سمیه رفیعی در گفت وگو با ایسنا، درباره دستور رئیس جمهور در خصوص گردشگری میانکاله و آشوراده اظهار کرد: همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند گردشگری در میانکاله و آشوراده باید بدون وقفه و تامین تجهیزات و حفظ محیط زیست میانکاله و جلب مشارکت مردم بومی انجام شود. . “

وی گفت: “هر توسعه در هر زمینه ای باید به صورت قانونی و با توجه به محیط زیست و فرهنگ سازی انجام شود.” جوامع محلی برای ایجاد پایداری. درآمد برای مردم منطقه

رئیس اداره محیط زیست مجلس گفت: باید نگاهی طولانی به پروژه ها داشت و تنها چنین رویکردی موجب حفظ محیط زیست در کنار توسعه اقتصادی می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره طرح های توسعه در سه استان کاسبیا بیان کرد: ایجاد صنایع در این استان ها باید به دقت مورد توجه قرار گیرد و فقط کارخانه های سبز اجازه تولید آنها را داشته باشند در این استان ها توسط این تندرو. . اقلیم و منطقه سبز تنها منطقه ای است که برای نسل های آینده و گسترش گردشگری طبیعی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان محیط زیست مجلس گفت: اداره محیط زیست مجلس نیز با وضع قوانینی برای حفاظت از محیط زیست کشور در تلاش است تا از علاقه مدیران به صدور مجوز جلوگیری کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
حج به کانون تهذیب معنوی و کمک به تسهیل آن وظیفه همه مسئولان است

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *