شنا، شنا و شیرجه در سال 1400 / شنای ایرانی در انتظار شکستن جادو

[ad_1]

هیئت چوگان، شنا و آب برخی از برنامه های خود را در سال گذشته پس از تعلیق دوباره احیا کرده است.

به گزارش ایسنا، تیم شنای 1400 به دنبال سهم مستقیم در المپیک توکیو در رشته شنا بود. اگرچه مهرشاد افغانی قهرمان جام جهانی شد، اما این باخت به دلیل قوانین فینا بود و متین بالسینی تنها نماینده ایران در المپیک توکیو به توکیو کارت بود.

یکی از جنبه های مهم این کمیسیون در دهه 1400 امضای قرارداد مربی خارجی نیروی دریایی با تیم آتن بود. چیریچ حالا از راه دور تیم ملی را زیر نظر دارد و البته در بازی های آسیایی در کنار تیم ملی به میدان خواهد رفت.

در سال 1401، انجمن شنا به دنبال ارتقا یا تکرار واترپلو برنز آسیایی بود. از سوی دیگر باید شرایطی را برای حضور ستاره های نوظهور در ورزش آسیایی فراهم کند تا جادو در عرصه شنا شکسته شود.

* مسابقات قهرمانی شنا صربستان و بلغارستان

تیم های ملی شنا در مسابقات مقدماتی المپیک صربستان و بلغارستان در دو دیدار جداگانه به مصاف هم می روند. در تیم اعزامی ایران به صربستان متین بالسینی، مهدی انصاری، سینا غلامپور و بنیامین قره حسنلو حضور دارند که موفق به قهرمانی در المپیک توکیو نشدند. متین بالسینی در دوی 200 متر پروانه دو بار تاریخ ملی را شکست.

شنا، شنا و شیرجه در سال 1400 / شنای ایرانی در انتظار شکستن جادو

مهرشاد افغانی اما عنوان B المپیک 2020 و مدال طلای دوی 100 متر بلغارستان را به دست آورد. در این رقابت ها علیرضا یاوری در 200 متر و مهرشاد افغری در 50 متر رکورد زدند.

شنا، شنا و شیرجه در سال 1400 / شنای ایرانی در انتظار شکستن جادو

* سهم مستقیم از دست رفته المپیک. شناگر بودن در المپیک توکیو

خواندن
پوسته کر کستل چیست

در حالی که مهرشاد افغانی رکورد B المپیک را به نام خود ثبت کرد، متین بالسینی به توکیو سفر کرد. فدراسیون شنای ایران بالسینی را به عنوان نماینده ایران در المپیک 2020 توکیو معرفی کرد چرا که بالسینی به مرور زمان بالاترین امتیاز نهایی جهان را به دست آورد. در این شرایط افراقی در المپیک توکیو شکست خورد.

شنا، شنا و شیرجه در سال 1400 / شنای ایرانی در انتظار شکستن جادو

* نماینده ایران که در المپیک تاریخ ساز شد

بالسینی تنها ورزشکار ایرانی است که در المپیک توکیو شرکت کرده است. او در توکیو در مسابقه 200 متر پروانه تاریخ را شکست و در رده 33 قرار گرفت.

شنا، شنا و شیرجه در سال 1400 / شنای ایرانی در انتظار شکستن جادو

* در جام جهانی قطر سهمیه ابوظبی را دریافت کنید

این کمیسیون مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر را برگزار کرد و 9 بار تاریخ این کشور را شکست. سینا غلامپور در مسابقات شنای قهرمانی جهان نیز تاریخ چهار کشور را شکست و راهی جام جهانی ابوظبی شد. آنها علاوه بر غلامپور بالسینی و افقری، ارزش های بین المللی ابوظبی را نیز دریافت کردند. جزئیات هر سه شناگر ایران در مسابقات قهرمانی ابوظبی به تعداد آرای ماخوذه برای فینال بازی های آسیایی نزدیک است.

* حضور در جام جهانی بدون گرفتن سهم المپیک خود شیرجه بزنید

مجتبی ولی پور و حمید کریمی نماینده ایران در جام جهانی توکیو بودند. این رقابت ها برای المپیک 2020 انتخاب شدند اما برنده نشدند.

شنا، شنا و شیرجه در سال 1400 / شنای ایرانی در انتظار شکستن جادو

* لیگ برتر را پس از یک سال وقفه برگزار کنید

مسابقات لیگ برتر شنا، آب و شنا پس از شیوع بیماری وبا در سال 1377 به بن بست رسید و امسال با بهبود شرایط جوی و با موافقت مرکز ملی وبا، مسابقات باشگاهی در هر سه رده پس از استراحت برگزار شد.

خواندن
پسران عبادی پور در یک قدمی فینال جام ملت های اروپا

شنا، شنا و شیرجه در سال 1400 / شنای ایرانی در انتظار شکستن جادو

* مرکز آموزش واتر چوگان در ترکیه

اردوی ملی فوتبال نیروی دریایی در فروردین 1400 برای آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا آغاز شد که لغو شد. اردوی تدارکاتی همچنان ادامه دارد و تیم ملی در شهریورماه با 15 بازیکن به اردوی ترکیه رفت.

شنا، شنا و شیرجه در سال 1400 / شنای ایرانی در انتظار شکستن جادو

* قرارداد چیریچ با یک تیم خارجی

الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ژانویه 1400 علاوه بر هدایت تیم ایران با یک باشگاه قراردادی امضا کرد تا برای چند ماه هدایت تیم بانوان المپیاکوس آتن را بر عهده بگیرد. البته چیریچ اعلام کرده که ایران را ترک نخواهد کرد و تا جام ملت های آسیا 2022 هدایت تیم ایران را برعهده خواهد داشت و به دلایل شخصی مدتی در آتن خواهد ماند. محسن رضوانی رئیس هیئت مدیره نیز به سرمربی تیم اجازه کار در آتن داد.

* رضوانی بدون رقیب ماند

در 9 دی 1400 دوره رضوانی در استخر شنا به پایان رسید و وزارت ورزش چند روز مانده به انتخابات کاوه احمدی را به عنوان رئیس موقت منصوب کرد. نامزدها در موعد مقرر ثبت نام کردند و 6 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد فقط 3 نفر تایید شدند و در نهایت محسن رضوانی برای سومین بار بدون مخالف و البته اکثریت آرا به عنوان رئیس انتخاب شد.

شنا، شنا و شیرجه در سال 1400 / شنای ایرانی در انتظار شکستن جادو

* دستورالعمل تعمیر سقف تونل دریاچه آزادی

استخر آزادی تنها استخر ایران است و این بنا بیش از 45 سال قدمت دارد اما هیچ گاه به درستی بازسازی نشده است و سال هاست که در این گروه که از باران و آب از پشت بام ساختمان رنج می برند تمرین و مسابقه می شود. برکه در نفوذ. کاوه احمدی در دوران مسئولیت خود برای رسیدگی به این موضوع پیشقدم شد. وی از مسابقات قهرمانی دریاچه آزادی بازدید کرد و ضمن بررسی الزامات پیشنهادی تعمیر، دستور تعمیر و بازسازی سقف آسیب دیده دریاچه آزادی را صادر کرد و طی مذاکراتی با شرکت توسعه تجهیزات ورزشی و ورزشی، برنامه ریزی برای شروع پروژه مناسب را دارد. این کار ..

خواندن
چرا لیبل ها اهمیت ویژه ی در چاپ دارند؟ (12)

* مسابقات آتی در سال 1401

تیم های زیردریایی و دریایی در ۱۴۰۱ امین دوره مسابقات قهرمانی شنای آسیایی هانگژو به رقابت خواهند پرداخت. این سه مهارت در برخی از مسابقات مقدماتی برای واجد شرایط شدن در مسابقات آتی نقش خواهند داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *