سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان جنوبی افتتاح می شود

[ad_1]

ایسنا/ خراسان جنوبی رئیس کمیسیون فرهنگی جنوب اسلامی خراسان گفت: سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم با حضور ناشران داخلی و بین المللی در بیرجند 28 فروردین ماه برگزار می شود.

محمود رمضانی روز چهارشنبه 24 فروردین ماه در نشست خبری این خبر را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از سایت ایسنا نوشت: در پی نزول قرآن کریم همزمان با برپایی نمایشگاه شب قدر در ماه مبارک رمضان، مراسم کلوپ شبانه در این نمایشگاه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این نمایشگاه 10 غرفه برای ناشران در نظر گرفته شده و با هزار عنوان و 10 هزار عنوان کتاب از ساعت 17:30 تا 23 افتتاح می شود.

وی به تشریح فعالیت غرفه نویسندگان و برگزاری سمینار در حاشیه نمایشگاه پرداخت و گفت: و امتیازات در بند.

رمضانی با بیان اینکه با توجه به حضور خانواده ها در نمایشگاه کودکان و نوجوانان، تمرکز بر مسابقات فرهنگی هنری، هنری و قرائت قرآن در کنار فعالیت حوزه های علمیه، شبهات دینی و پرسش ها خواهد بود. در پاسخ.»

وی افزود: کتاب های ارائه شده در نمایشگاه قرآن 30 تا 40 درصد تخفیف دارند که 20 درصد آن مربوط به تخفیف ارائه شده به مجمع عمومی است و مابقی تخفیف برای ناشران است.

مسئول فرهنگی خراسان جنوبی گفت: مراکز قرآنی و عترت 77 در این استان فعالیت می کنند که همه ساله به ویژه در ماه مبارک رمضان حمایت می شود و در این نمایشگاه سیزدهمین نمایشگاه در این استان در حال برگزاری است. موسسات. به نمایش گذاشته خواهد شد.”

خواندن
شفافیت به ابزاری برای فشار به نمایندگان تبدیل نشود

وی گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد توسط سپاه پاسداران به صورت آنلاین با فعالیت گروه آنلاین سراج با محوریت آن آغاز می شود. قرآن و عترت».

رمضانی تا کنون 16 محفل قرآنی در مساجد، همایش قرآنی، 20 جلسه عکاسی و برنامه ریزی، چهار همایش دانشگاهی، 2 محفل محوری اهل بیت(ع) و ادعیه با حضور سخنران اصلی از شهر قم برگزار کرده است. تدارکات ماه مبارک رمضان در این استان

وی از برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم و اولین روضه دخترانه در سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و افزود: 150 روز اول به این عبادت اختصاص می یابد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *