سنگ های قیمتی؛ از تاریخ تا شفای معنوی

[ad_1]

ایسنا/ کردستان سنگ‌های قیمتی از دیرباز در میان مردم محبوبیت زیادی داشته و در بسیاری از مواقع مردمی از ملل بزرگ از جمله امپراطوران و اشراف به دلیل اعتقاد به تأثیر این سنگ‌های قیمتی بر سرنوشت انسان و سلامت انسان از این سنگ‌های قیمتی استفاده می‌کنند.

سنگ‌های قیمتی در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی هستند و نام‌های مختلفی مانند عقیق، لاجورد، مرجان، آمیتیست و … دارند. از دیرباز اعتقاد بر این بود که چنین سنگ هایی دارای خواص درمانی هستند.

در دومین روز نمایشگاه «دستاوردها و محصولات توسعه مشاغل خانگی» با یکی از مغازه های صنایع دستی کردستان برخورد کردم که در زمینه زیورآلات سنگی تخصص دارد و می تواند سنگ های قیمتی را در طرح ها و رنگ های مختلف ببیند. .

صاحب غرفه، خانمی به نام “ویدا هادی” که از پیشگامان توسعه صنایع دستی خانگی در استان کردستان بود، حدود 11 سال در این صنعت مشغول به کار شد و در این زمینه سنتی فعالیت کرد. جواهرات برای حدود 4 سال.

انواع سنگ ها، رنگ ها، طرح ها و زیورآلات در این غرفه به چشم می خورد؛ اما همیشه این جواهرات در بازار یا مغازه های مختلف دیده نمی شود. زیورآلات قدیمی که می گویند جواهراتی است که از جواهرات قدیمی ساخته می شود که برخی از آن ها از سنگ هایی است که خواص درمانی خاصی دارند.

«ویدا هادی» در گفت وگو با ایسنا درباره خواص درمانی سنگ ها و صحت ادعای خاصیت درمانی برخی سنگ ها؛ وی گفت: گفته می شود برخی از سنگ ها خواص درمانی دارند، ادعایی که از دیرباز ثابت و ثابت شده است.

خواندن
صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

وی گفت: سنگ هایی مانند لاجورد، آمتیست، عقیق، فیروزه نیشابور و مرجان خواص درمانی خاصی دارند.

طرفداران مشاغل خانگی ادامه می دهند: «کار ما بر روی سنگ میکرو ماکرو متمرکز است که از فیبر میکرو و ماکرو تشکیل شده است.

وی افزود: زیورآلات ما مشتریان خود را دارد و بیشتر افرادی که به زیورآلات قدیمی علاقه دارند و یا به سنگ درمانی اعتقاد دارند مشتری ما هستند.

خانم هادی علاوه بر شفای سنگ ها افزود: آمیتیست در آرامش زنان بسیار موثر است و مرجان برای افرادی است که از مشکل یا چیزی می ترسند و یا کابوس می بینند. بسیار موثر است و در صورت استفاده رویاها و ترس های شخصی را از بین می برد و بسیاری از مشتریان ما بر این باورند که با خرید این سنگ ها کابوس ها را از بین می برند و یا به آرامش می رسند.

وی افزود: عقیق زرد در سلامت جسمی، روحی و جنسی مردان بسیار موثر است و عقیق یمنی از دیرباز در بین رزمندگان طبقات به ویژه در عربستان بسیار محبوب بوده است؛ برای سلامت روان مردان بسیار موثر است و عقیق یمنی برای مردم توصیه می شود. که پرخاشگر و پرخاشگر هستند.

این کارآفرین گفت: در حال حاضر در کارآموزی خانگی مشغول به کار هستم و تنها 4 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این زمینه مشغول به کار هستند.

وی با بیان قصد خود برای حضور در این نمایشگاه گفت: هدف ما از حضور در این نمایشگاه ایجاد بازار خرده فروشی پایدار مانند سایر شهرهای بزرگ کشور است. زیرا در استان کردستان فرصت برپایی نمایشگاه دائمی وجود دارد که متأسفانه از آن استفاده نشد.
ویدا هادی بر لزوم وجود بازار خرده فروشی فرامرزی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اقلیم کردستان عراق در زمینه زیورآلات سنتی کار کم است و صادرات این محصولات به راحتی امکان پذیر است.گذرگاه های مرزی دست به دست. ، که مهم است. او خواستار مسئولان استانی شد.

خواندن
8000 میلیارد تن توسعه منطقه مشهد در سال آینده

وی در خصوص استفاده از اینترنت برای ایجاد بازار بازاریابی، خاطرنشان کرد: اگر چه کاریابی به صورت آنلاین مطلوب است، اما به زحمات ما و حداقل کاری که مسئولان می توانند برای کارآفرینان و صنعتگران داخلی انجام دهند؛ ایجاد بازار دائمی خرده فروشی نمی خورند. توسط افرادی که سوپرمارکت و کارگاه ندارند و نیاز به دیده شدن و شناخته شدن در امت جهانی دارند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *