سفر وزیر خارجه ایرلند به اوکراین

[ad_1]

سیمون کاونی وزیر امور خارجه ایرلند شب گذشته از لهستان وارد کیف شد. این اولین سفر یک وزیر خارجه به اوکراین و عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل از زمان اشغال این کشور توسط روسیه است.

سیمون کاوانی، وزیر دفاع ایرلند در یک سخنرانی در کیف گفت: من امروز در کیف هستم زیرا وزیر خارجه اوکراین از من دعوت کرد که بیایم و خوشحالم که این کار را انجام دادم. برای 10 روز گذشته برنامه ریزی کردیم. ما در اینجا نشست‌های سیاسی بزرگی با دولت اوکراین و همچنین مکان‌هایی که جنایات جدی در آن‌ها در هفته‌های اخیر مرتکب شده‌اند – در بوچا و سایر بخش‌های کیف داشته‌ایم.»

گفتگوهای کاوانا با مقامات اوکراینی بر این موضوع متمرکز بود که چگونه ایرلند می تواند کمک های سیاسی، امنیتی و بشردوستانه به اوکراین ارائه کند، به اوکراین در تلاش برای پیوستن به اتحادیه اروپا کمک کند، و همچنان به اعمال تحریم های اتحادیه اروپا بر روسیه، و پاسخگویی روسیه را بپذیرد. ایرلند تاکنون 20 میلیون میلیون کمک بشردوستانه به اوکراین و پناهندگان اوکراینی و همچنین 33 میلیون میلیون نفر کمک غیرکشنده به ارتش اوکراین از طریق ماموریت های حافظ صلح در اروپا ارائه کرده است.

اعضای واحد اورژانس گاردا و سفیر ایرلند در اوکراین کاونی را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
چه چیزی کاربرد آجر نما + آشنایی با پنج نوع آجر محبوب را کاملاً متفاوت می سازد

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *