ساعی: فدراسیون تکواندو را با حساب خالی تحویل گرفتم

[ad_1]

رئیس جدید تکواندو گفت: برای صرفه جویی در هزینه ها به جای کیش مسابقات بین المللی را در تهران برگزار می کنیم.

هادی ساعی در گفت وگو با ایسنا، درباره چرایی برگزاری تکواندوی بین المللی به جای کیش در تهران، اظهار کرد: با توجه به هزینه های بالای برگزاری این مسابقات در کیش تصمیم گرفتیم، تصمیم برای برگزاری این مسابقات به دلیل مالی بود. محدودیت ها و کمبود بودجه آژانس. زمان.” در تهران.

رئیس جدید تکواندو افزود: متأسفانه پولی در حساب کمیسیون وجود ندارد و من با یک صندوق بیهوده کمیسیون دریافت کردم، بنابراین پول نداریم و برگزاری مسابقه در تهران به جای کیش باعث صرفه جویی زیادی می شود. “

وی خاطرنشان می کند: دلیل دیگر کمبود وقت است. اگر بخواهیم این 4 رویداد را در کیش اجرا کنیم باید از 8 اسفند تجهیزات و امکانات فدرال را در شهر کیش راه اندازی کنیم. رقابت در تهران نیازی به این تغییر ندارد و با داشتن زمان بیشتر می توان برنامه ریزی بهتری داشت.

ساعی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر برای میزبانی جام باشگاه های آسیا، جام فجر و جام جهانی در کیش هزینه شده است، گفت: بر اساس تحقیقاتی که انجام دادیم این مسابقات در کیش حدود 7.1 میلیارد هزینه داشته است اما به دلیل شرایط مالی و مالی. وضعیت آژانس، عملاً نتوانست این رویدادها را اجرا کند و تصمیم گرفتیم که تهران میزبان مسابقات باشد.

دارنده 2 مدال طلای المپیک جهانی، 1 برنز، 2 نقره، 1 نقره و 1 برنز در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل محدودیت های مالی پیشبرد برنامه های تکواندو سخت است، خاطرنشان کرد: آغاز است. همه چیز سخت است و باید بر این مشکلات غلبه کنیم. امیدوارم بتوانیم بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

خواندن
نبرد سپاهان و التعاون

وی در خصوص برخورد خود با وزارت ورزش نیز گفت: ما مشکلی نداریم و انشالله مشکلی نداریم. البته وزارت ورزش باید قبل از شروع مسابقات مقداری در صندوق سرمایه گذاری می کرد که البته این مبلغ ناچیز است اما می تواند به فدراسیون برای برگزاری مسابقات کمک کند.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره بازدید ملی پوشان تکواندو و پارا تکواندو گفت: بر اساس مسابقات پیش رو به اردوهای ملی تکواندو آمده ام تا از وضعیت آنها مطلع شوم. بچه ها مشکلاتشان را بیان کردند و ما سعی کردیم آنها را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیران فعلی تیم ملی همچنان در گذشته حضور خواهند داشت، گفت: بله، مربیان در حال کار هستند و تنها یک کادر هدایت تیم های ملی را بر عهده خواهد داشت و در دنیا کمتر. در تهران مسابقه بدهند.»

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *