روزنامه های جهان امروز چه می گویند؟

[ad_1]

جنگ در اوکراین، همه پرسی در مکزیک، احیای ژنتیک انسانی و انزوای شانگهای برخی از عناوین اصلی در جهان امروز هستند.

به گزارش ایسنا، در آستانه این گزارش، آخرین اخبار روز شنبه 20 فروردین ماه را از نگاه روزنامه های مطرح دنیا و گزارش آلبرت کوچویی می خوانید:

شگفت انگیزترین رفراندوم

ماندن یا رفتن؟ این عجیب ترین رفراندوم در مکزیک است. نوشته شده توسط El Pais و دیگر روزنامه های اسپانیایی. تاریخی ترین انتخاب برای توقف یا ترک «آملو». علیرغم مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا و خشونت قاچاق مواد مخدر، رای دهندگان خوشحال هستند که رئیس جمهور آنها در قدرت باقی مانده است. شعار ضد آملو در این راهپیمایی این است: به قولت عمل کن برو! رئیس جمهور آندرس مانوئل اوبرادور به رای دهندگانی که شاهد مرگ 300000 مکزیکی بر اثر کرونا بودند، سخنرانی کرد.

در ایستگاه قطار شلیک کنید

روزنامه های جهان امروز چه می گویند؟

روزنامه های انگلیسی به همراه فایننشال تایمز درباره اوکراین می گویند: چهل و پنج روز جنگ. تیراندازی در ایستگاه قطار در شرق اوکراین دست کم 30 کشته و 300 زخمی برجای گذاشت. روسیه می گوید هیچ رابطه ای با این کشور ندارد. قربانیان قصد ترک اوکراین را دارند. اوکراین می گوید از روز جمعه 10 مسیر را برای خروج شهروندانش باز کرده است. و لودیمیر زلینسکی رئیس جمهور اوکراین می گوید تیراندازی در ایستگاه قطار بدتر از آنچه در بوچا رخ داد است.

پایان تقدیم

روزنامه های جهان امروز چه می گویند؟

روزنامه‌های اسپانیایی از جمله آلموندو نوشتند: «به استثنای شانگهای، ناامیدی و کمبود مواد غذایی نتیجه شیوع کووید است.» قرنطینه روز سه شنبه به پایان رسید، اما ساکنان قرنطینه آمادگی زندگی دائمی را نداشتند. برخی هنوز در حال آزمایش کیفیت کرونا هستند، اما چین می گوید والدین می توانند با آنها بمانند.

خواندن
الزامات یک "فروشنده" چیست؟

در تفسیر امروز:

پوست جوان

روزنامه های جهان امروز چه می گویند؟

گاردین نوشت: در یک مطالعه علمی در دانشگاه کمبریج انگلستان، دانشمندان توانستند پوست آسیب دیدگی را با مقدار کمی باکتری ترمیم کنند. این تجربه نوید بازسازی سلول های انسان را می دهد. بنابراین، در طول سی سال آینده، ساعت تیک تاک خواهد کرد. چگونه سلول های پوستی کوچک بسازیم. سلول های آسیب دیده و قدیمی بازسازی و ترمیم می شوند. سلول های جوان جایگزین سلول های قدیمی می شوند. قبلاً چنین تعمیراتی از 50 روز به 30 روز کاهش یافته بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *