راهنما فیلتر درایر تولید کننده انواع چیلرهای مرکزی فروشگاه

فیلتر درایر – تولید کننده انواع چیلرهای مرکزی
کر درایر, فیلتر درایر, پوسته کر

• هر زمان که سیستم تبرید به هر علتی باز گردد، بایستی فیلتر عوض گردد. اسیدهای ارگانیک : در برخی از کمپرسورها از روغن های ارگانیک استفاده می شود؛ که در صورت تماس روغن با رطوبت و اکسیژن در دماهای بالا ساختمان روغن از هم پاشیده شده و تولید اسید می کند. در این صورت بایستی فیلتر درایر را عوض کنید. سایت گلس به صورت معمول پس از فیلتر درایر نصب میگردد. جهت نصب کردن فیلتر درایرهای یک جهته، بایستی آنها را براساس فلش درج شدهی روی فیلتر نصب کنید. برای مثال ممکن است تنها وظیفۀ حذف رطوبت را برعهده داشته باشند. فیلتر درایر (castel filter drier) یکی از رایج ترین انواع فیلترها در سیستم های تهویه مطبوع است. 2- یکی از اجزای اصلی سیستم، برای نمونه کمپرسور تعویض شده باشد. کر درایر همراه پوسته کر، جذب کننده رطوبت و گرد و خاک بوده و می تواند ناخالصی های سیستم را در لوله پیش از ورود به کمپرسور جذب کند. فیلتر درایر وسیله است جهت جذب موارد نامطلوب که ورود آن ها به سیستم باعث تخریب و آثار جبرات ناپذیری به سیستم می گردد. 4- هر وقت که سیستم تبرید برای هر علتی برای نمونه تعمیرات باز میشود، بایستی فیلتر درایر تعویض گردد. A​rtic le w᠎as c​reated by G᠎SA Content Gen᠎erator D em ov᠎ersion !

فیلتر ماسک بی ال اس مدل 302P3 R بسته 2 عددی فروشندگان و قیمت فیلتر درایرها وسیلهای میباشند که مواد نامطلوب طی عملکرد تبرید را جذب مینماید. در حقیقت این نوع درایرها بشکلی کار میکنند که با کمکردن مقدار زیادی از دما موجب میگردد که رطوبت هوا و بخارهای حاصل از آن به مسیری دیگری هدایت گردند و موجب تنظیم شدن نقطهی شبنم هوا در حدود استاندارد میگردند. برای انتخاب هسته جامد فیلتر درایر باید مواردی از قبیل، نوع فرایند تبرید، سیال مبرد، دما و فشار سیال در زمان ورود به فیلتر و روغن کمپرسور را مدنظر قرار داد. زیولیت یک نوع از دانه بندی ملکولی است که به عنوان هسته جامد فیلتر درایر به کار میرود. • دمای هوای وارد شده که هر چه بالاتر باشد درایر بزرگتری احتیاج میباشد. در مورد درایر تبریدی کمپرسور هوا بایستی گفت که چنین درایرهایی نحوهی عملکردشان بشکل کاملا مکانیکی میباشد و با خنکنمودن هوای داخل کمپرسور هوای فشرده عمل مینماید. درایر کمپرسورهای هواکوب یکی دیگر از لوازم جانبی پرکاربرد کمپرسورها هستند که وظیفهی آنها حذف رطوبت از هوای فشرده شده میباشد و همینطور جداسازی ذرات گرد و غبار موجود در کمپرسورها. • دمای محیط که هر چه بالاتر باشد درایر سایز بزرگتری احتیاج میباشد.

خواندن
اواپراتور یخچال چیست؟

دبئی: اماراتی شہری سے 50,000درہم چھین کر فرار ہونے والے غیر منظور از دمای نقطه شبنم دمایی میباشد که چنانچه هوا تا آن دما سرد گردد رطوبتش بصورت قطرههای آب از آن بیرون میاید. • دمای نقطهی شبنم هرچه بیشتر گردد، درایر سایز کوچکتری احتیاج میباشد. پس دمای نقطهی شبنم صفر به ما اطمینان اینرا میدهد که تا دما به درجهی صفر نرسد، آب در هوای فشرده بهیچوجه نخواهیم داشت. کر درایر یا بهعبارتی drier core همان هسته فیلتر درایر است که در درون فیلتر درایر جای میگیرد و مانع از ورود هرگونه رطوبت و ذرات جدید جامد به کمپرسور میشود. فیلتر درایر در قسمتهای مختلف سیکل تبرید قابل نصب میباشد اما عموما قبل از لوله مویین و شیر انبساط یا در خط مایع پس از کندانسور ویا در خط مکش قبل از کمپرسور نصب میشود. سایت گلس، قطعهای میباشد که پس از فیلتر درایر نصب گردیده و معینکنندهی مقدار رطوبت وارد شده به سیستم میباشد. دانه های هسته شامل کریستال های زیولیت که از جنس سیلیکات است، می باشد. برای خرید حضوری نیز می توانید با حضور در فروشگاه اقدام به خرید نماید ، البته توصیه میکنیم قبل از حضور در فروشگاه از قیمت و موجودی کالای خود اطمینان حاصل نمایید . • فیلترهای درایر دوجهته شیر یکطرفه دارند که این باعث میشود تا به آنها اطمینان بدهد تا مبرد از همهی سطح فیلتر استفاده نماید و مادههای زاید در بخشهای محیطی فیلتر جمع گردد.

ها اشتباه می گیرند.

• فیلترهای درایری که دو جهته میباشند و میتوان آنها را از هر سمتی نصب نمود. همانگونه که میدانید یک کمپرسور از بخشهای متنوعی ساخته شده که درایرها را میتوان در گروه لوازم جانبی کمپرسورها قرار داد. فیلتر درایرها را میتوان در خط ساکشن و یا در خط مایع نصب کرد. با روغنهای POE یا PAG، به علت هیدرولیز بودن آب در این روغنها بایستی جاذب قوی آب باشد. در بسیاری از مواقع در فعالیت های صنعتی، فیلتر درایرها را با کر درایرها اشتباه می گیرند. محصولات البرز از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و قابل قیاس با نمونه های خارجی می باشند. 1. با لحیم کاری از طریق مشعل شروع کنید یا قسمت فرسوده را با کاتر لوله جدا نمایید. تشکیل اسید در سیستم تبرید قادر است در اثر محتوای رطوبتی در سیستم در روغن و یا مبرد تشکیل شود. در ادامه پارامترهای اصلی مورد احتیاج برای انتخاب فیلتر درایر آمده است. • فیلترهای درایر دو جهته همینطور جهت خط مایع هم کاربرد دارد. • افت فشار در آن زیاد شود. • از اجزای اصلی سیستم، مانندکمپرسور عوض شده باشد. جهت پاکسازی سیستم از اسید، درون پوسته کر، از کر درایر ضد اسید استفاده می کنند.

خواندن
ایالات متحده از عربستان سعودی خواست تا ممنوعیت سفر فعالان زن را لغو کند

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *