دبیر دائمی امنیت غذایی در پردیس فناوری پردیس تأسیس شد

[ad_1]

همزمان با برگزاری اولین همایش تولید مواد غذایی با کیفیت با هدف تامین نیازهای فنی کشور، پارک دائمی تولید مواد غذایی اقدام به ایجاد دبیرخانه دائمی تامین غذا در این جنگل کرده است.

به گزارش ایسنا، حمایت از فعالیت ها در زمینه تولید مواد غذایی و پایداری این صنعت یکی از عوامل مهم مورد توجه در کشور است. همه کشورها در تلاش هستند تا سهم خود را از صنایع غذایی به طور موثر و پایدار بهبود بخشند. بدین ترتیب نخستین «مراسم نوآوری غذایی» با حمایت و امضای شبکه ملی بازار فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.

تامین نیازهای مربوط به قرارگاه های خاتم الانبیاء در حوزه بذر همراه با فرآیند ادغام، موضوع اکولوژی آبزیان با محوریت پرورش در قفس و موضوع گلخانه داری از جمله موضوعات مورد بحث است.

در پایان این نشست پس از برگزاری جلسات B2B بین مناقصه گران و نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) قراردادهای همکاری بین طرفین به امضا رسید.

همچنین با راه اندازی دبیرخانه دائمی تامین مواد غذایی در پارک فناوری پردیس، نظارت بر تامین کنندگان و جویندگان فناوری در این حوزه ادامه خواهد داشت و اقدامات مناسب برای تامین توافقنامه همکاری انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، ارائه دهندگان فناوری و کارجویان در این حوزه می توانند نیازها و توانمندی های خود را در بستری آنلاین به نام «اینوفود» بیان کنند.

«ارائه امکانات رفاهی برای مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها مبتنی بر آموزش، فناوری و استارت‌آپ‌ها با ایده»، «ارائه طرح یا محصول برای رفع نیازها» و «تبیین فعالیت‌های مشارکتی و مشارکتی با سازمان‌های مسئول دغدغه‌های ارتقای امنیت غذایی» از دیگر اهداف این کنفرانس

خواندن
بانک مرکزی اروپا در حال برنامه ریزی برای حمله سایبری به مسکو است

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *