جای چند بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است!

[ad_1]

یک سرباز سابق ایرانی می گوید جای برخی بازیکنان در لیست تیم ملی خالی است.

محسن گروسی، بازیکن سابق فوتبال ایران در گفت وگو با ایسنا، در تشریح دو بازی باقی مانده تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: این بازی ها کمی عادی است و هیچ عارضه ای ندارد. به نظر من باید جایی برای بازیکنان کم تجربه باشد اما باید دید نظر کادر فنی و نظرشان درباره این بازی ها چیست. در مجموع ماهیت تیم ملی برای ما مهم است و می خواهیم تیم ملی به بازی هایش افتخار کند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم برنده شویم باید قوانینی وضع کنیم که با تمام وجود بتوانیم با حریفان مقابله کنیم اما اگر بخواهیم برای سایر بازیکنان قوانینی ایجاد کنیم، روند کار فرق می کند. این نظر کادر فنی است که می تواند شرایط را مشخص کند. باید شرایطی برای تست بازیکنان فراهم شود. تغییر برای همه بازیکنان منطقی نیست، اما برخی از بازیکنان باید مورد آزمایش قرار گیرند تا عملکرد کلی بازیکنان اندازه گیری شود.

گروسی درباره تیم کره جنوبی گفت: فوتبال کره جنوبی همیشه تیم خوبی بوده و همیشه یکی از حریفان ما بوده است. ما بهترین بازیکنان و فوتبالیست هایی را داریم که در اروپا بازی می کنند. در واقع فدراسیون فوتبال کره از ما می ترسد. به نظر من اگر شرایط مساعد باشد، تیم صمیمی با کره جنوبی نخواهیم بود. بازیکنان تیم ملی با استعداد هستند و می توانند تاثیر زیادی روی کشور ما بگذارند.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازیکنان کشور از صعود راحت شدند، گفت: خوشحال هستند؟ آیا آنها می توانند فشار روی آنها را کاهش دهند؟ وی گفت: بازیکنان می دانند در هر شرایطی به آنها نگاه می شود. بازیکنان به هیچ وجه عقب نمی نشینند و با تمام وجود بازی خواهند کرد. به نظر من همه توان فوتبالی ما در تیم ملی نیست و باید کمیته فنی تشکیل شود تا ببیند سایر بازیکنان چگونه بازی می کنند. به نظر من جای برخی بازیکنان در تیم ملی خالی است و برخی ناراحتی ها مانع از دعوت بازیکنان دیگر می شود. با توجه به بازیکنانی که داریم بازیکنان خیلی خوبی داریم اما به تیم ملی دعوت نشده اند.

خواندن
خرید تابلو فرش ماشینی [منظره ، چهره ، آیه] (3)

گروسی افزود: در ابتدای بازی با مشکلات فنی مواجه بودیم و به دلیل توانایی و استعداد بازیکنانمان به نتیجه مطلوب رسیدیم. فکر می‌کنم اگر مربی بهتری بود، بهتر عمل می‌کردیم. درست است که بازی را بردیم، اما برخی حرفه من را قبول نمی کنند. لازم به ذکر است که در تیم ملی شاهد فوتبال خوبی نبودیم و تنها با توجه به توانایی بازیکنان توانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی گفت: وقتی به جام جهانی می روید، تیم ها بسیار قوی هستند و باید سیستم متفاوتی داشته باشیم تا بتوانیم خوب بازی کنیم. به نظر من باید طوری تنظیم شود که ملی پوشان قوی با تیمی قدرتمند به جام جهانی بروند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *