تهران یا مشهد; کدام شهر میزبان بازی ایران و لبنان خواهد بود؟

[ad_1]

کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) از برنامه‌های خود برای میزبانی فینال مسابقات مقدماتی جام جهانی ایران در خارج از شهر تهران، مشهد خبر داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا در 29 فروردین 1401 میزبان لبنان خواهد بود. بازی به دلیل صعود آخرین شاگردان اسکوچیچ روی این موضوع مهم تاثیری نخواهد داشت، اما تاثیرگذاری تیم ملی روی میز فیفا بسیار مهم است.

در زمان ریاست شهاب الدین عزیزی خادم، فدراسیون تصمیم گرفت میزبانی این بازی را در یکی از شهرهای تبریز، اصفهان، مشهد و اهواز برگزار کند تا هواداران تیم ملی خارج از پایتخت نیز به تماشای بازی های تیم ملی بنشینند.

در اکثر کشورهای پیشرفته رایج شده و حتی در آسیا بازی های خانگی در شهرهای مختلف برگزار می شود، اما در ایران و در سال های اخیر چنین اتفاقی نیفتاده است و تیم ملی سال ها مسئولیت میزبانی از آزادی را بر عهده گرفت.

با این حال، با ساختمان های جدید و در دسترس بودن ترازو و استادیوم های بهبود یافته در شهرهای مختلف، این برنامه در حال حاضر به طور موثر توسط اتحادیه فوتبال اجرا می شود.

چندی پیش حمید استیلی، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، مشهد را آخرین گزینه اعلام کرد. او در گفت و گوی اخیر خود گفت: صحبت می کنیم که این بازی در مشهد انجام شود.

ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد وابسته به آستان قدس رضوی پررونق ترین ورزشگاه فوتبال ایران است که می تواند میزبان مسابقات بین المللی باشد و در حال حاضر محل برگزاری مسابقات می باشد. زیرساخت های مناسب مانند فرودگاه ها و هتل های مختلف این شهر، هیئت لبنانی در مشهد دیدار خواهند کرد.

خواندن
صفحه مورد نظر یافت نشد.

تیم ایران در آستانه این دیدار روز 13 فروردین در سئول به مصاف تیم کره جنوبی می رود که با رشد دو تیم تاثیر مستقیمی در انتخابی گروه A آسیا خواهد داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *