تنها 55 درصد برق استان در خود استان است

[ad_1]

ایسنا/ سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اقلیم منحصربفرد منطقه، گرمای شدید، کم آبی، ریزش گرد و غبار و نبود صنایع بزرگ، باید تلفات تابستان در این استان را کمتر از حد متوسط ​​دانست. ”

به گزارش ایسنا، حسین مدرس خبانی در پی موافقت وزیر نیرو برای سفر به استان در جلسه ای که با حضور ویدئو کنفرانس استانداران و مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد، حضور یافت: و سرگردان باشید.

وی افزود: سازمان مدیریت بحران استان موتورهای دیزلی سیستان و بلوچستان را تامین کند تا در مواقع نیاز این نیرو وارد مدار شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تنها 55 درصد برق مورد نیاز استان در استان است، گفت: و کمبود برق. من برق میدم

وی افزود: در صورت نیاز و کنترل برق در مواقع افزایش فرکانس ساعت کاری ادارات تغییر می کند ضمن اینکه اطمینان از اجرا و اقدامات سختگیرانه برای کاهش مصرف برق در ادارات دولتی ارزیابی می شود.

این معلم خیابانی در ادامه با امضای تفاهم نامه و اعطای مشوق برای افرادی که در ساعات اوج مصرف صرفه جویی می کنند، گفت: در این طرح مصرف کنندگان قصد دارند مصرف انرژی را در ساعات اوج مصرف کاهش دهند یا به ساعات غیر اوج مصرف تغییر دهند. آنها کار خواهند کرد و مانند برق رایگان تقویت خواهند شد.

وی در ادامه تصویب سفر وزیر نیرو به سیستان و بلوچستان افزود: پیگیری مصوبات سفر مسئولان کشوری و کشوری به استان بسیار حائز اهمیت است که وزیر نیرو تصویب و اجرایی می شود. . .

خواندن
صفحه مورد نظر یافت نشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کار برق رسانی و احداث ایستگاه های جدید آغاز شده و پیشرفت چشمگیری داشته است و تا یک ماه آینده تعمیرات اساسی به پایان می رسد.

وی افزود: در مذاکرات برای احداث نیروگاه بادی و خورشیدی تصمیمات خوبی گرفته شده است و امیدواریم در تابستان امسال 50 مگاوات ظرفیت نیروگاه نادر داشته باشیم. “

این معلم راه ادامه داد: در بخش انرژی خورشیدی، وزارت نیرو بخشی از پروژه را به صورت قراردادی انجام داده و برای شرکت های خصوصی نیز فراخوان داده شده است و بخشی دیگر از سوی کمیته امداد تامین می شود که باد در استان است. ، می توانیم از موهبت انرژی های تجدیدپذیر بهره مند شویم.

وی ارتباطات را یکی از ارکان توسعه عنوان کرد و گفت: در حوزه ارتباطات مشکلات زیادی از نظر ارتباطی، خطوط تلفن و کمبود تجهیزات ارتباطی در استان داریم، بنابراین تصمیم گرفته شد؛ در حال حاضر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال توسعه است. مدیرعامل شرکت ارتباطات و زیرساخت باید در شهرستان های استان حضور داشته باشد و به موضوعات مطرح شده از سوی استانداران رسیدگی کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برآورد می شود 480 میلیارد شیلینگ وام از محل صندوق سفر فیبر نوری و فیبر نوری رئیس جمهور تامین شود که امیدواریم با تایید آژانس مسافرتی تامین شود.

وی افزود: اولویت اصلی ما در بحث ارتباطات است. ارتباط در فعالیت های تجاری و اقتصادی، مناطق ساحلی، مرزها، موسسات آموزشی، مراکز بهداشتی و مسیرهای اورژانس را فراهم می کند.

معلم خیابانی با دعوت از مردم استان های انقلابی برای شرکت در راهپیمایی روز بیت المقدس گفت: راهپیمایی روز قدس; نشان از اتحاد و قدرت مسلمانان در مقابل صهیونیست ها و مستکبران دارد و در سیستان و بلوچستان که اقوام و مذاهب اسلامی زیر یک پرچم متحد شده اند و نفرت خود را از استکبار جهانی و صهیونیستی نشان می دهد، نفوذ ویژه ای دارد. .

خواندن
نگرانیها از دوگانگی یک «مصوبه‌» برای مراکز درمان اعتیاد

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *