بیش از دو میلیون نفر در گیلان برای دومین بار واکسینه شدند

[ad_1]

ایسنا/ گیلان معاون وزیر بهداشت گیلان بر لزوم دریافت سه دوز واکسن کووید 19 بالای 18 سال تاکید کرد و اعلام کرد: بالای 81 درصد جمعیت بالای پنج سال استان برای دومین بار با 45 درصد افراد بالای 18 سال دچار حمله قلبی سوم می شوند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی، دکتر آبتین حیدرزاده با بیان اینکه کووید 19 در بیش از 400 مرکز استان در حال انجام واکسیناسیون است، گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون و 250 هزار نفر در استان با دومین واکسن کووید 19 واکسینه شده اند. “.

وی افزود: با این رقم بیش از 81 درصد جمعیت استان (جمعیت بالای پنج سال گیلان) دومین واکسن خود را دریافت کرده اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دریافت نوبت سوم واکسن برای گروه های سنی اعلام شده را ضروری دانست و گفت: با وجود بر عهده گرفتن نوبت اول و دوم ایمن سازی کووید 19، دریافت نوبت سوم از واکسن واکسن واکسیناسیون برای افراد بالای 18 سال بسیار مهم است.

به گفته دکتر حیدرزاده، تا کنون بیش از 923 هزار نفر در استان یک سوم واکسن دریافت کرده اند که 45 درصد جمعیت بالای 18 سال استان را شامل می شود.

وی تاکید کرد: اگرچه کشور و استان در حال حاضر درگیر ششمین اپیدمی است، اما برای کاهش شدت بیماری در بین افراد، دریافت هر سه دوز واکسن کووید 19 ضروری است.

حیدرزاده گفت: با توجه به استفاده همزمان از ماسک، واکسیناسیون و رعایت موازین بهداشتی، ایمن سازی می تواند سلامت ما و اطرافیانمان را از ابتلا به این بیماری، ضربان قلب حفظ کند و سال جدید را با سلامت و تندرستی بیشتر آغاز کنیم. در جامعه

خواندن
چاپ فلکسو یگانه

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *