بیایید با یک جهاد روشن به دنبال تبیین واقعیت انقلاب اسلامی باشیم

[ad_1]

ایسنا/ سیستان و بلوچستان نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گفت:

به گزارش ایسنا – آیت الله مصطفی مهامی شامگاه جمعه در اجتماع روحانیون اهل سنت زاهدان، میرجاوه و سیستان، با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سال 1357 مشهورترین و انقلابی ترین انقلاب و انقلاب اسلامی بود. ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) به صحنه آمدند و به یاری خداوند متعال این انقلاب به ثمر رسید.

امام زاهدان انقلاب اسلامی ایران را دارای برکات فراوان در ابعاد مختلف دانستند و افزودند: به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران انفجار روح و هدایت و دین خواهد بود.

آیت الله مهامی ادامه داد: در زمان رژیم تاگوت موسسات دینی، حوزه های علمیه و موسسات دینی توقیف و متروکه شدند، اما پس از پیروزی انقلاب این نهادها گسترش یافت و روح اسلام و روح در جامعه جاری شد.

وی ازدیاد مساجد، نماز جمعه و نماز جماعت را از آثار انقلاب برشمرد و گفت: افزایش مدارس علمیه، افزایش تعداد طلاب و معلمان، گسترش مدارس و مدارس قرآنی و… صدها مسلمان و مذاهب. . مراکز علمی و فرهنگی در سایر نقاط کشور از جمله سیستان و بلوچستان تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گفت: برکات انقلاب اسلامی فقط مختص ملت ایران، در کشورهای همسایه و فطرت اسلام نیست. در دیگر کشورهای غیر اسلامی و در اروپا.» این لطف پروردگار است.

رهبر المصطفی گفت: باید شفاهی و عملا قدردان نعمت های انقلاب باشیم و قدردان وعده شناخت فواید انقلاب و ارائه آن به عموم مردم باشیم.

خواندن
چاپ فلکسو یگانه

وی گفت: دشمنان در صدد تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی و بزرگنمایی نقاط ضعف هستند که در این راستا باید تلاش کنیم واقعیت انقلاب و جهاد را تبیین کنیم.

رئیس شورای فرهنگی استان افزود: بزرگترین شکر نعمت های الهی شکر در عمل است و باید از نعمت های الهی به درستی و بر اساس دستورات الهی استفاده کنیم.

وی گفت: برای تشکر عملی از انقلاب باید از نماز جمعه به خوبی استفاده کنیم.

آیت الله مهامی ادامه داد: تبلیغ معارف اسلام منطبق با عقیدت، اخلاق و احکام از وظایف ائمه جمعه است، بنابراین باید از این بستر برای ترویج اسلام و درک آن استفاده کنیم، معارف اسلامی و مبانی دینی مورد نیاز مردم است. “

وی افزود: خوب است تاریخ به ویژه تاریخ اسلام را تبیین کنیم و سپس آن را به تفصیل مطالعه کنیم تا از آن درس بگیریم، زیرا تاریخ به ما می آموزد.

امام جمعه زاهدان رواج جهل و جهل در جامعه را از دیگر اقدامات ائمه جمعه دانست و مردم را از تعصبات جاهلانه برحذر داشت و گفت: گاهی جهل قومی، مذهبی و فرقه ای منجر به خطا و آسیب به جامعه می شود، اما به شرطی باقی. عقل و تحقیق انسان اگر زیاد باشد گرفتار این تعصبات جاهلانه نمی شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان فرمودند: فهمیدن اینکه آدم دستگیر نمی شود. جهل و تعصب».

آیت الله مهامی گفت: ارتقای اخلاق اسلامی در جامعه از راه های نماز جمعه است چرا که فحشا و فحشا در جامعه بیداد می کند و با آسیب هایی مواجه هستیم بنابراین باید از هر فرصتی از جمله نماز جمعه برای ترویج معارف اسلامی استفاده کنیم.

خواندن
1400; سال نو بر تاریخ هندبال ایران / دختران مبارک باد

وی گفت: پرداختن به آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارها و راهکارها از دیگر مواردی است که در خطبه های نماز جمعه مورد توجه قرار می گیرد و ما به ضعف ها و آسیب ها اشاره می کنیم و راهکار ارائه می دهیم و نقش رهبری و رهبری را ایفا می کنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گفت: باید آداب و رسوم ناسالم را اصلاح کنیم، مثلاً اگر در جامعه وضعیت بی قانونی وجود دارد یا دیگری اسلحه به دست گرفته است، نباید ذکر کنیم. او را به عنوان یک قهرمان باید در نظر گرفت. کوچولوها می توانند از او تقلید کنند.”

وی ادامه داد: معرفی سبک اسلامی وظیفه ائمه جمعه است بنابراین باید نظام اسلامی را به افراد با چهره های مختلف معرفی کنیم.

آیت الله مهامی خواستار تبیین منطقی و منطقی اهداف انقلاب اسلامی شد و گفت: با علم است و حاوی اطلاعات هوشمندی و هوشمندی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با مبانی دینی آغاز شد و مبانی انقلاب باید با مبانی دینی مرتبط باشد.

کشیش جمعه زاهدان با بیان اینکه از دیگر مواردی که از ائمه جمعه انتظار می رود تبیین نیازهای مردم و پیگیری حل این مشکل مطابق با محدودیت ها و واقعیت های خارجی است، افزود: عدم رسیدگی مشکلات عمومی منجر به ناکارآمدی خواهد شد. نماز جمعه در زندگی مردم، انسان بودن هم نامناسب است و ما در دنیا باید خود را تطبیق دهیم.

وی بیان کرد: تبیین توقعات غیرواقعی مشکلی را حل نمی کند، بلکه مردم را ناامید می کند، بنابراین باید در بیان و رفع نیازهای مردم انصاف را با محوریت حقیقت در نظر گرفت.

خواندن
معرفی محصولات متنوع شرکت سوزوکی

وی گفت: اگر مسئولان بیایند و اعلام کنند که دلیل عدم انجام کاری محدودیت است، برای عموم قابل قبول است یا اگر بدانند همه کمبودها و محدودیت هایی دارند می توانند تحمل کنند. اما چون سود عده اندکی را ببینند، روی برگردانند.» شرایط برای مردم غیرقابل تحمل است.

آیت الله مهامی خاطرنشان کرد: در بیان معانی و مخالفت خود باید انصاف و انصاف را رعایت کنیم وگرنه سخنان ما برای مردم معیار نخواهد بود و به قول ما تکیه نمی کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان استفاده از نماز جمعه را برای تقویت وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در مقابله با توطئه های دشمنان ضروری دانست و افزود: همکاری هر چه بیشتر را تشویق کنید.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *